اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق لنده:

کارخانه‌های سنگ‌شکن بیشترین ولتاژ برق را از مدار اصلی لنده خارج می‌کند

رئیس اداره برق لنده گفت: کارخانه‌های سنگ‌شکن بیشترین ولتاژ برق را از مدار اصلی لنده خارج می‌کند

کارخانه‌های سنگ‌شکن بیشترین ولتاژ برق را از مدار اصلی لنده خارج می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید مالک رازنهان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به گرم شدن هوا و لزوم رسیدگی به وسایل برقی اظهار داشت: مانور ولتاژ‌گیری و شناسایی مناطق ضعف برق در سطح شهر لنده برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری مانور ولتاژ گیری در لنده افزود: هدف از اجرای این مانور شناسایی مناطق ضعف ولتاژ بوده و با توجه به فرارسیدن فصل گرما، خود به خود فشار و ضعف برق نیز به واسطه استفاده بیش از حد از برق بر این ضعف و افت فشار برق می‌افزاید.

رئیس اداره برق لنده گفت: مناطق ضعف فشار برق شناسایی شده و هم‌اکنون با نصب چند ترانس فشار قوی در صدد جبران افت فشار برق هستیم و امیدواریم در فصل تابستان که اوج گرما و مصرف برق را به همراه دارد ضعف ولتاژ برق مشاهده نشود.

راز نهان تصریح کرد: یک خطه بودن مدار برق لنده و استفاده از کولرهای آبی و گازی از جمله مواردی است که باعث ضعف ولتاژ در لنده است. 

وی افزود: خط مداری برق لنده به ایستگاه سرپری دهدشت متصل بوده و از آنجا تغذیه می‌شود.

رئیس اداره برق لنده عنوان کرد: در دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان نصب و راه‌اندازی و تقویت ایستگاه 132 به 133 در دستور کار قرار گرفته که در صورت تأمین زمین مراحل ساخت و راه‌اندازی این ایستگاه آغاز خواهد شد.

راز‌نهان به نقش کارخانه‌های سنگ‌شکن در ضعف برق اشاره کرد و گفت: بیشترین افت فشار برق شهرستان لنده ناشی از کارخانه‌های سنگ‌شکن در معبر ورودی به روستای ایدنک بوده که بیشترین ولتاژ برق را از مدار اصلی این شهرستان خارج می‌کند

وی اذعان داشت: برای حل این مشکل نیز پیگیری‌های وسیعی صورت گرفت که قرار است با ایجاد خط دو مداره سوق به لنده  به صورت مجزا برای کارخانه‌های سنگ‌شکن در نظر گرفته شود، و هم‌اکنون از طریق مناقصه به پیمانکار واگذار شد و در آینده نزدیک این اقدام بسیار مهم نیز انجام می‌شود.

رئیس اداره برق لنده عنوان کرد: با توجه به ایجاد خط دو مداره سوق به لنده و ایجاد یک ایستگاه تقویت فشار 132 به 133 در آینده نه چندان دور شاهد تحول عظیم در صنعت برق در این شهرستان خواهیم بود و مشکل خاموشی با برنامه و بی‌برنامه را در این شهرستان دیگر نخواهیم داشت‌.

راز‌نهان در پایان از صبر و حوصله همه مردم شهرستان لنده به خاطر خاموشی‌های بی‌برنامه که شامل (افتادن تیر برق- قطع برق توسط پرندگان - بادهای خیلی شدید و گردبادها - قطعی برق از ایستگاه مرکزی سرپری - و غیره …)تقدیر و تشکر کرد و افزود: ماموران اتفاقات برق این شهرستان با آمادگی کامل در تمامی شرایط «‌بارش باران‌های سیل‌آسا، برف و کولاک، بادها و گردبادهای سهمگین،گرمایی طاقت‌فرسا و سایر شرایط جوی و غیره جوی  برای رفاه حال شهروندان عزیز از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند چرا که این وظیفه ذاتی ماست و بر این وظیفه افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/82013/ش‌40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول