اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

برق و آب بهینه مصرف شود / مردم و مسئولان همکاری کنند

امام جمعه شوش گفت: بهینه مصرف کردن آب و برق برای این است که دیگران نیز از این موهبت الهی بتوانند استفاده کنند.

برق و آب بهینه مصرف شود / مردم و مسئولان همکاری کنند

حجت‌الاسلام سید محمد امام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش بهینه مصرف کردن برق و آب را امری لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: بهینه مصرف کردن برای این است که دیگران نیز از این موهبت الهی بتوانند استفاده کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه شوش با اشاره به تلاش نیروهای اداره برق شهرستان خاطرنشان کرد: از تلاش پرسنل زحمتکش نیروی برق شهرستان برای احداث ایستگاه برق در جنوب شهر تقدیر و تشکر می‌‌کنم و امید است امسال شاهد قطع برق هیچ جایی از شهرستان خود نباشیم.

*خلق حماسه سیاسی

امام با اشاره به مسئله انتخابات و خلق حماسه سیاسی توسط مردم خاطرنشان کرد: حضور همه اقشار مردم در پای صندوق رأی، همان حماسه مد نظر مقام معظم رهبری را تحقق بخشید.

وی افزود: مردم در انتخابات 24 خرداد سال جاری به همه جهانیان نشان دادند که مردم ایران مردمی متحد و یکپارچه و همیشه در صحنه هستند.

امام جمعه شوش با تشکر از حضور همه اقشار مردم در انتخابات ادامه داد: با توجه به حضور کاندیداهایی از تمام سلایق و حزب‌های سیاسی مردم به کاندیدای مورد نظر خود رأی دادند.

وی با اشاره به انتخاب رئیس‌ جمهور جدید توسط مردم گفت: مردم با داشتن بینش سیاسی قوی و همچنین شناخت از کاندیداها توانستند فردی را که بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است را انتخاب کنند.

امام تصریح کرد: انتخاب حسن روحانی، توسط مردم نشانه این است که مردم بعد از گذشت 34 سال از انقلاب همچنان پیرو ولایت‌فقیه هستند و با انتخاب یک شخصیت روحانی از انقلاب و نیروهای انقلابی حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به کنفرانس خبری رئیس جمهور منتخب گفت: رئیس‌جمهور منتخب در اظهارات خود در این نشست خبری نشان دادند که رئیس جمهوری همه مردم ایران است و امیدواریم بتواند اوضاع اقتصادی و سیاسی جامعه را بهبود ببخشد.

امام جمعه شوش، انتخابات شوراهای شهر و روستا را مهم ارزیابی کرد و افزود: این انتخابات برای پیشرفت و آبادانی شهرها بسیار مهم است و مردم با انتخاب شایسته می‌توانند از بهترین امکانات شهری بهره برند.

وی اضافه کرد: همه آن‌هایی که رأی آوردند و یا نیاوردند پیروز میدان انتخابات هستند زیرا همگی برای پیشرفت این نظام کاندیدا شده و دوست دارند به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کنند.

امام با اشاره به شفافیت این انتخابات گفت: به فضل خدا این انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شد و به گفته امام راحل که میزان رأی ملت است توانستیم یک حضور حماسی را از مردم شاهد باشیم.

 *3666 روایت در مورد امام زمان(عج)

وی در ادامه با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: نیمه شعبان و ولادت امام زمان بسیار مهم و مقدمه شب‌های قدر است.

امام جمعه شوش بیان کرد: برای اینکه بتوانیم در پیشگاه خدا مقرب‌تر باشیم باید بتوانیم ارتباط خوبی با امام زمان خود برقرار کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای امام زمان 3 هزار و 666 روا‌یت در کتب اهل تشیع و تسنن وجود دارد خاطر نشان کرد: باید همیشه در انتظار امام زمان(عج) خود باشیم تا بتوانیم در صحرای محشر جز یاران ایشان قرار گیریم.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول