اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 414

500 نیروی برق گلستان تا انتهای رای‎گیری آماده‌باش هستند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان گفت: بیش از 500 نیروی عملیاتی، اداری و تدارکاتی در سراسر استان از ابتدای صبح تا انتهای رای‎گیری آماده ارائه خدمت هستند.

500 نیروی برق گلستان تا انتهای رای‎گیری آماده‌باش هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم شهابی بعدازظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: شرکت برق استان گلستان بعد از گذر از تابستان 1391 با دو هدف شناسایی نقاط مشکل‎دار و ضعف شبکه همچنین موضوع تابستان 92 فعالیت خود را برای برگزاری انتخابات سالم و بدون مشکل آغاز کرد.

تاکنون هیچ مشکلی برقی در سطح گلستان گزارش نشده است

وی تصریح کرد:‌ تمامی نقاطی که در تابستان 1391 ضعف ولتاژ داشتند مورد شناسایی قرار گرفت و فرصتی که در شش ماهه دوم داشتیم بسیاری از مشکلات مرتفع شد، مابقی مشکلات باقیمانده تا پایان انتخابات نیز برطرف شده است و تاکنون هیچ مشکلی در سطح گلستان گزارش نشده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان گفت: بیش از 500 نیروی عملیاتی، اداری و تدارکاتی در سراسر استان از ابتدای صبح تا انتهای رای‎گیری آماده ارائه خدمت هستند و تمام ماشین‎های سنگین اعم از جرثقیل، بالابر و ... در نقاط مهم و مرکزی استان مستقر شده‎اند.

شهابی خاطرنشان کرد: دیزل ژنراتور در نقاط اخذ رای به خصوص فرمانداری‎ها مستقر است و آماده دریافت پیام برای رفع خاموشی‌های استان هستند.

3 گروه خط گرم از تهران به گلستان در سه نقطه استقرار یافته است

وی با بیان اینکه سه گروه خط گرم از تهران به گلستان در سه نقطه استقرار یافته است، ابراز داشت: این گروه در شهرستان‎های گرگان، کردکوی و گنبدکاووس مستقر شده است تا در صورت هر گونه عیب و نقصی، بدون خاموشی اقدام به رفع عیب کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان اذعان داشت: یکی از اقدامات خوبی که در سطح استان انجام گرفت روشنایی معابر به خصوص در مسیرهای منتهی به صندوق‎های اخذ رای بوده است که طی چند ماه اخیر بازدید و رفع خاموشی صورت گرفت.

شهابی ادامه داد: بازدیدی از تمامی شبکه‎های منتهی به صندوق‎های اخذ رای انجام شده و عیب‎های احتمالی شناسایی و برطرف شدند و خوشبختانه مشکلی تاکنون گزارش نشده است البته در صورت بروز هر گونه مشکلی نیز در اسرع وقت اقدام خواهد شد مگر اینکه مشکلات غیرمترقبه و خارج از اختیار ما باشد.

استقبال گلستانی‎ها در خلق «حماسه سیاسی» بی‎نظیر است

وی استقبال گلستانی‎ها را در خلق حماسه سیاسی بی‎نظیر خواند و اظهار داشت: مردم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، پایبندی خود را به نظام اسلامی نشان دادند امیدواریم خلق این حماسه مقدمه‎ای برای خلق حماسه اقتصادی باشد.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول