اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برق غرب اصفهان خبر داد

برق‌دار شدن 50 خانوار اصفهانی در محدوده رهنان

مدیر امور برق غرب اصفهان گفت: همزمان با نیمه شعبان 50خانوار اصفهانی محدوده رهنان در مجموعه‌ی مسکونی میلاد یک و دو برق‌دار می‌شود.

برق‌دار شدن 50 خانوار اصفهانی در محدوده رهنان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان علیرضا فاتحی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تجهیز یک باب پست زمینی و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور KVA 400 و 1500 متر کابل کشی فشار متوسط زمینی توسط امور برق غرب اصفهان در حال انجام است.

وی افزود: از اهداف این پروژه تأمین برق مطمئن برای مشترکین محل و ظرفیت‌سازی برای تأمین برق مشترکان جدید، کاهش خاموشی‌های ناخواسته محل، کاهش حوادث و رخدادهای احتمالی، افزایش زیبایی مبلمان شهری است.

مدیر امور برق غرب اصفهان تصریح کرد: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال ظرف مدت پانزده روز اجرا می‌شود.

وی در ادامه گفت:بمنظور بازسازی شبکه برق خیابان طالقانی بابوکان 30 اصله پایه تیر بتونی در این مسیر جابجا و نصب و 1.5 کیلومتر از شبکه‌های این محل کاملا بازسازی می‌شود.

فاتحی افزود: با این پروژه کاهش خاموشی‌ها و قطعی‌های برق، افزایش پایداری شبکه و آرایش بهتر چیدمان مبلمان شهری، رعایت بهتر حریم شبکه‌های برق، کاهش حوادث و رخدادهای ناگوار احتمالی بر طرف می‌شود.

وی تصریح کرد: این پروژه ظرف مدت یک ماه با مشارکت شهرداری با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون ریال انجام می‌شود.

انتهای پیام/63012/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول