اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد

احداث 4 هزار مترمربع شبکه فشار ضعیف هوایی برق در شهرستان خدابنده

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از احداث 4 هزار و 287 مترمربع شبکه فشار ضعیف هوایی برق در شهرستان خدابنده خبر داد.

احداث 4 هزار مترمربع شبکه فشار ضعیف هوایی برق در شهرستان خدابنده

عادل کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در مجموع حدود 31 میلیارد ریال برای انجام عملیات زیر‌بنایی توزیع برق شهرستان خدابنده در سال گذشته هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از حیاتی‌ترین نیازهای بشر امروزی انرژی برق است، خاطرنشان کرد: این انرژی اصلی‌ترین و ضروری‌ترین عامل زیربنایی برای ایجاد راهبرد و توسعه صنایع در یک کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه 9 هزار و 286 متر خطوط اصلی به منظور تامین برق 36 حلقه چاه کشاورزی از محل اعتبار برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی احداث شده است، تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بیش از 2 میلیارد و 4 میلیون ریال در شهرستان خدابنده اجرا شده است.

وی به احداث 4 هزار و 287 متر شبکه فشار ضعیف هوایی به منظور تامین برق 34 خانوار از محل اعتبارات تملک و ‌دارایی اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 952 میلیون ریال اجرا شده است.

کاظمی با بیان اینکه جابه‌جایی شبکه‌های توزیع نیروی برق در 14 معبر شهر زرین‌رود با احداث و جابه‌جایی 369 مترمربع شبکه فشار ضعیف زمینی و هوایی با اعتبار 220 میلیون ریال از جمله اقدامات شرکت برق در شهرستان خدابنده به شمار می‌رود، اضافه کرد: تامین برق آب شرب روستایی «زرند»، «آغوزلو» و «سوله» با احداث 820 مترمربع شبکه 20 کیلو‌ولت هوایی و ساخت سه دستگاه پست هوایی با اعتباری بالغ بر 435 میلیون ریال از دیگر اقدامات محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: تامین برق 86 حلقه چاه کشاورزی، واحد تولیدی و واحدهای صنعتی با احداث نزدیک به 17 کیلومتر شبکه 20 کیلو‌ولت هوایی و 86 دستگاه پست هوایی و نصب 91 دستگاه تابلوی لوازم اندازه‌گیری با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و927 میلیون ریال از جمله اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در شهرستان خدابنده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه برق ایستگاه‌های گاز روستاهای «آبی سفلی»، «حصار علیا»، «بولاماجی»، «گوندره»، «شیخ آلو» و «ارقین» تامین شده است، اضافه کرد: برق ایستگاه‌های گاز این روستاها با احداث 136 مترمربع شبکه 20 کیلو‌ولت هوایی و احداث 6 دستگاه پست هوایی با اعتبار 460 میلیون ریال تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: جابه‌جایی شبکه و تاسیسات در روستاهای «نورآباد»، «قویی»، «خوش»، «استرود»، «قیاس‌کندی»، «گوگرچینک»، «سقرچین» و «خالق‌آباد» به درخواست بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر هزار و 116 میلیون ریال در شهرستان خدابنده اجرا شده است.

انتهای پیام/73006/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول