اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر (ع)

15 جوان برتر آب و برق گلستان تجلیل شدند

15 جوان برتر صنعت آب و برق استان گلستان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و اعیاد شعبانیه پیش از ظهر امروز در شرکت آب منطقه ای استان تجلیل شدند.

15 جوان برتر آب و برق گلستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این مراسم رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان گلستان، دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان و دیگر مدیران وابسته به این صنعت حضور داشتند.

جوانان سرمایه‌های اصلی انقلاب هستند

دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان گلستان در این مراسم با تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) گفت: جوانان سرمایه‌های اصلی انقلاب هستند و باید قدر آنها را دانست.

حجت‌الاسلام سعید بیرقدار اظهار داشت: جوانی بهترین فرصت و برترین سرمایه برای رسیدن به سعادت و کمال دنیوی و اخروی می‌باشد.

وی، معرفت و شناخت پروردگار را لازمه رسیدن به این هدف عنوان کرد. 

موفقیت‌های صنعت آب و برق مرهون تلاش‌های جوانان است

دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان گلستان خاطرنشان کرد: جوانان باید از جوانی خود به بهترین نحو ممکن برای رسیدن به معبود الهی بهره ببرند.

بیرقدار ادامه داد: جوانی که با تلاش و سخت‌کوشی انقلابی خود به ارزش‌های واقعی می‌رسد و از هر راهی برای رسیدن به سعادت می‌اندیشد نمونه بارز جوان موفق است.

وی موفقیت‌های صنعت آب و برق را مرهون تلاش همه همکاران به ویژه جوانان دانست و افزود: جوانان یک فرصت برای ادارات محسوب می‌شوند و باید از این گروه فعال، بانشاط، پرتلاش و خوش فکر برای رشد و تعالی صنعت آب و برق استان به خوبی استفاده کنیم.

در پایان این مراسم از شهرام شاهی، ایمان سپهری‌راد و محمدتقی اتحاد از شرکت توزیع برق، علیرضا ایزدی، عسگری عباسی و حسن آذرم دل از شرکت آب منطقه‌ای، علیرضا کریمی، عبدالله طاقانی و اردشیر سلطانیان از شرکت آب و فاضلاب روستایی با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی تقدیر شد.

همچنین جواد بهرام‌نژاد، محمدهادی شربتدار، مهدی خیبری و حسن دنکوب از شرکت آب و فاضلاب شهری و علیرضا بهادرفر و حامد شهرآئینی از امور انتقال نیروی برق استان گلستان نیز به عنوان جوانان نمونه تقدیر شدند.

انتهای پیام/83003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول