اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد

کاهش تلفات انرژی برق به 10.9 درصد در استان زنجان

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: میزان تلفات انرژی برق در استان به 10.9 درصد رسیده است.

کاهش تلفات انرژی برق به 10.9 درصد در استان زنجان

حسین سهیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اقدامات موثری در زمینه کاهش تلفات انرژی برق در استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای سیاست‌های کاهش تلفات انرژی برق و با وجود محدودیت‌های مالی، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان موفق به انجام اقدامات و فعالیت‌های گسترده‌ای شده است، خاطرنشان کرد: این شرکت طی یک روند نزولی تلفات انرژی را از 14.5 درصد در سال 87 به 10.9 درصد در سال 91 رسانده است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه در مجموع 12 هزار و 100 انشعاب برق غیرمجاز در استان جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: متخلفین و استفاده‎کنندگان از برق غیرمجاز جریمه حقوقی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 45 کیلومتر کابل خودنگهدار در 17 روستای استان زنجان جایگزین سیم شده است، افزود: اعتبار هزینه شده در این پروژه 9 میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام شده است.

سهیل به اصلاح و بهینه‌سازی در مناطق شهری و اتصالات سست فشار متوسط اشاره کرد و یادآور شد: 520 مورد از اتصالات سست فشار متوسط و 490 مورد از اتصالات سست فشار ضعیف در استان اصلاح و بهینه‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه 14 هزار و 110 مورد لوازم اندازه‌گیر عادی در استان زنجان تست شده است، ادامه داد: 4 هزار و 360 مورد دیماندی و همچنین 3 هزار و 930 مورد تعویض لوازم اندازه‌گیری فرسوده با کنتورهای دیجیتالی در استان صورت گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به ساماندهی و تعدیل روشنایی معابر، تصریح کرد: را‌یزنی و جلب همکاری صنایع و کارخانجات در استفاده از دیزل ژنراتورها از دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در کاهش تلفات انرژی برق به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول