اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان استان یزد:

امنیت انتخابات در یزد برقرار است/ انتشار اخبار مشکوک ممنوع

مسئول شورای نگهبان استان یزد گفت: امنیت انتخابات در یزد برقرار است و شورای نگهبان به عنوان ناظر انتخابات ریاست جمهوری، بر روند برگزاری آن نظارت دارند.

امنیت انتخابات در یزد برقرار است/ انتشار اخبار مشکوک ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت الله ناصر محمدی در جمع خبرنگاران استان یزد اظهار داشت: ناظران برگزیده شده از سوی شورای نگهبان افرادی فرهیخته و مطمئن هستند و دوره های آموزشی لازم را پشت سر گذاشته اند و به خوبی کار و مسئولیت خود را انجام می دهند. در حال حاضر انتخابات با سلامت کامل در یزد در حال برگزاری است و مردم حضوری پرشور در شهر دارند.

محمدی عنوان کرد: مردم به شعب مراجعه می کنند و به صورت مخفی فرد مورد نظر خود را انتخاب می کنند و با وجود توطئه ها و تفرقه افکنی های دشمنان، هیچگونه غباری بر انتخابات ما ننشسته است و همکاران ما مشغول فعالیت هستند.به پنج شهرستان استان یزد علاوه بر ناظران، یک اکیپ بازرس ویژه از استان اعزام شده زیرا این شهرستان ها شرایط ویژه ای دارند.

محمدی با بیان مصداقی در مورد موقعیت ویژه برخی شهرستان ها عنوان کرد: مثلا شهرستان تفت هنگامی که نتایج آرا اعلام می شود، به طور قطع آمار آرا از آمار افراد ساکن بسیار بیشتر خواهد بود زیرا تفت یک شهرستان ییلاقی است و لازم است یک تیم بازرسی ویژه بر این موارد نظارت کنند.

وی تصریح کرد: این گروه ها روند برگزاری انتخابات را مستندسازی کرده و از حضور مردم در شهرستانهایی نظیر میبد، تفت و اردکان فیلم و عکس تهیه می شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: شورای نگهبان دستگاه دوم در برگزاری انتخابات است و در هر شعبه حداقل سه بازرس روند برگزاری انتخابات را نظارت می کنند.

وی ادامه داد: خود نامزدها نیز حق دارند که بر سر هر صندوق حضور داشته باشند و به ازای هر دو شعبه، یک نماینده می تواند در شعب حضور داشته باشند. رسانه ها از انتشار هرگونه خبر مشکوک بدون منبع خودداری کنند و اخبار را از منابع آنها پیگیری کنند.

انتهای پیام/2464/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول