اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون انتظامی فرماندار فیروزکوه خبر داد

برقراری کامل امنیت در انتخابات فیروزکوه

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه از برقراری امنیت کامل در انتخابات شهرستان با کمک و همکاری اعضای شورای تامین و فرماندهی ناجای شهرستان خبر داد.

برقراری کامل امنیت در انتخابات فیروزکوه

علی درویش‏خضری دقایقی پیش در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در مقوله تامین امنیت انتخابات شهرستان اظهار داشت: با برنامه‏ریزی‏های به عمل آمده و برگزاری جلسات متعدد با اعضای شورای تامین شهرستان و تشکیل کمیته‏های امنیتی، امنیت کامل در برگزاری انتخابات شهرستان برقرار شده و مشکل خاصی تاکنون وجود نداشته است.

وی گفت: متولی اصلی تامین امنیت انتخابات، نیروی انتظامی است که با حضور عوامل انتظامی شهرستان و به‏کارگیری نیروهای ذخیره که از ستاد استان تهران در منطقه حضور دارند، این مهم تا این لحظه به خوبی اجرایی شده است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: 72 شعبه اخذ رأی شامل 15 شعبه در شهر فیروزکوه، 18 شعبه در شهر و روستاهای بخش ارجمند و 39 شعبه در روستاهای بخش مرکزی برای اخذ آرای مردم استقرار یافته است.

مردم کشورمان از ساعت 8 صبح امروز به پای صندوق‌های اخذ رأی رفته‌اند تا از میان محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علی‌اکبر ولایتی، محسن رضایی، حسن روحانی و محمد غرضی، نام کاندیدای مورد نظر خود برای ریاست‌جمهوری یازدهم و همچنین اسامی نامزدهای مورد نظر خود در انتخابات شوراهای شهر سراسر کشور را به صندوق‏های اخذ رأی بیندازند.

بر این اساس، مهلت قانونی رأی‌گیری از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا ساعت 20 امروز ادامه خواهد یافت و در صورت نیاز این زمان قابل تمدید است.

انتهای پیام/2568/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول