اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد

راه‌اندازی سیستم ارزیابی کارکنان توزیع برق در زنجان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: سیستم ارزیابی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با نگرش جدیدی راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی سیستم ارزیابی کارکنان توزیع برق در زنجان

عادل کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان با رویکرد جدید توسط معاونت منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان یکی از فعالیت‌های مهم واحدهای منابع انسانی سازمان‌ها محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: این واحد در راستای ارتقای این سیستم در آغاز سال‌جاری اقدام به طراحی و اجرای سیستم ارزیابی کارکنان با سیستم جدید کرده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه در زمان‌های گذشته هدف از ارزیابی کارکنان فقط کنترل آنها بوده است، تصریح کرد: امروزه این ارزیابی جزو موارد ضروری و مهم سازمان‌ها در راستای رسیدن به اهدافی چون برنامه‌ریزی نیروی انسانی، تعریف مسیر ارتقای شغلی، تعیین نیازهای آموزشی و ... به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این سیستم برخلاف سیستم فعلی که از روش‌ها و شاخص‌های محدودی استفاده می‌کند، از روش‌های نوین ارزیابی بهره گرفته است، اضافه کرد: سیستم جدید از ارزیابی بر مبنای هدف و ارزیابی 360 درجه به صورت تلفیقی استفاده می‌کند تا ارزیابی نسبتاً مطلوبی را ارائه کند.

کاظمی با اشاره به اینکه تعهد مدیران، حمایت مدیریت ارشد، تفکیک امتیازات ارزیابی‌کننده و ارزیابی شونده و تشکیل کمیته نظارت بر ارزیابی از الزامات و ویژگی‌های این سیستم ارزیابی جدید در ویرایش نخست آن به شمار می‌‌رود، یادآور شد: نرم‌افزار ارزیابی کارکنان نیز در حال طراحی و استقرار است.

وی ادامه داد: اجرای آزمایشی سیستم ارزیابی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در نیمه سال 92 انجام می‌شود.

انتهای پیام/73006/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول