اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با آغاز فصل تابستان

شیوه‏های صحیح مصرف برق به دانش‏آموزان سمنانی ارائه شد

آموزش راهکارهای مصرف بهینه برق به دانش‏آموزان شرکت کننده در طرح اوقات فراغت کمیته امداد شهرستان سمنان انجام شد.

شیوه‏های صحیح مصرف برق به دانش‏آموزان سمنانی ارائه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، در این اردوی فرهنگی و تربیتی که با حضور 200 نفر از دانش‏آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان به اجرا درآمد، شیوه‏های درست استفاده از انرژی الکتریکی اطلاع‏رسانی و آموزش داده شد.

کارشناس مدیریت مصرف شرکت توزیع برق سمنان در این طرح آموزشی با تشریح نحوه مدیریت مصرف در مدرسه و خانه گفت: پیشگیری از تلف شدن انرژی و بهره‏مندی صحیح و به جا از برق مهم‏ترین اهداف مدیریت مصرف است.

مریم معدنی با معرفی ساعات اوج مصرف برق در شش ماهه اول و دوم سال افزود: عدم استفاده از لوازم پرمصرف برقی شامل اتو، ماشین لباس‏شویی، جارو برقی و وسایلی از این قبیل بهترین شیوه صرفه‏جویی منطقی در مصرف برق است.

وی فواید لامپ‏های کم‏مصرف و ال.ای.دی را بیان کرد و اظهار داشت: طول عمر زیاد، تولید حرارت کم، نور مناسب و قابلیت بهره‏گیری در دماهای خیلی بالا و پایین از مهم‏ترین قابلیت‏های این لامپ‏ها به شمار می‏رود.

وی همچنین روش‏های صرفه‏جویی مصرف برق در مدارس را ارائه کرد و یادآور شد: دانش­‏آموزان می‏توانند به عنوان یاور برق و آموزش نکات مربوط به استفاده درست از این انرژی پاک به خانواده با صنعت توزیع برق استان همکاری کنند.

انتهای پیام/74004/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول