اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات فیروزکوه:

امنیت کامل در برگزاری انتخابات فیروزکوه برقرار است

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه گفت: با همکاری عوامل انتظامی و نظارت عالی شورای تأمین شهرستان، امنیت کامل در برگزاری انتخابات فیروزکوه برقرار است.

امنیت کامل در برگزاری انتخابات فیروزکوه برقرار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، علی درویش‏خضری اظهار کرد: 24 خرداد روز حماسه دیگری در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در جای جای شهرستان به مانند دیگر نقاط میهن عزیز اسلامی، شاهد مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات هستیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه بیان کرد: تا این لحظه مشارکت در دو بخش مرکزی و ارجمند و پنج دهستان بزرگ شهرستان قابل توجه و چشم‏گیر بوده است.

وی افزود: مردم در تمام شهرها و روستاهای شهرستان، مشارکت گسترده در پای صندوق‏های رأی داشته و سعی کردند تا دین خود را نسبت به نظام اسلامی، شهدا و امام شهدا ادا کنند.

درویش‏خضری ادامه داد: سرکشی از شعب گوناگون اخذ رأی و مناطق دوردست تا این لحظه، همگی گویای مشارکت گسترده و حضور پرشور مردم بوده به گونه‏ای که در برخی نقاط با کمبود برگه‏های تعرفه روبه‏رو شدیم.

وی بیان کرد: با تمهیدها و اقدام‏های انجام شده، تاکنون مشکل خاصی در امنیت برگزاری انتخابات مشاهده نشده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه یادآور شد: متولی اصلی امنیت انتخابات نیروی انتظامی است که با استفاده کامل از نیروهای مستقر در ستاد فرماندهی و به‏کارگیری نیروهای ذخیره انجام می‏گیرد.

72 شعبه اخذ رأی و هزار و 200 نیرو، ماموریت اخذ آرای مردمی در سه حوزه ریاست جمهوری، میان‌دوره‏ای مجلس و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها را بر عهده دارند.

انتهای پیام/2568/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول