اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

کمک 290 میلیون ریالی حامیان به ایتام مددجوی زنجانی طی خرداد ماه

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از کمک 290 میلیون ریالی حامیان به ایتام مددجوی زنجانی طی خرداد ماه سال‌جاری و در محل خانه انفاق خبر داد.

کمک 290 میلیون ریالی حامیان به ایتام مددجوی زنجانی طی خرداد ماه

رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح اکرام ایتام یکی از عمده‌ترین و پردرآمدترین طرح‌های اجرایی کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه در قالب اجرای طرح اکرام ایتام حامیان با مراجعه به خانه انفاق و یا یکی از دفاتر کمیته امداد اقدام به حمایت از ایتام می‌کنند، اضافه کرد: حامی‌یابی از طریق خانه انفاق به این نحو است، که خیرین و حامیان با مراجعه به این مرکز نیکوکاری کفالت یک یا چند یتیم را قبول کرده و سپس ماهیانه مبلغی را به عنوان کمک معیشت به حساب ایتام واریز می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به جمع‌آوری 289 میلیون و 758 هزار و 750 ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام طی خرداد ماه امسال افزود: طی این مدت 11 حامی جذب و 14 یتیم در محل خانه انفاق زنجان واگذار شد.

وی در ادامه به اجرای طرح محسنین نیز در خانه انفاق زنجان اشاره کرد و گفت: خرداد ماه امسال 3 میلیون و 700 هزار ریال کمک در قالب طرح محسنین جمع‌آوری شد.

حسنلو تصریح کرد: طی این مدت در قالب طرح محسنین یک حامی جذب و سه یتیم واگذار شد.

لازم به ذکر است، همچنین طی خرداد ماه امسال در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) نیز 769 هزار ریال نذورات در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

وی در ادامه به سایر طرح‌های اجرایی کمیته امداد در خانه انفاق زنجان نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی در این مرکز نیکوکاری اجرایی می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خانه انفاق زنجان با توجه به رویکرد جدید کمیته امداد در طرح امداد محله و به منظور ارائه اطلاعات به خیرین و ساماندهی تشکل‌های مردمی، ترویج سنت‌های حسنه، سهولت در امور خیرین و حامیان (تسریع در امر خدمت‌رسانی) و اجرای طرح‌های مشارکتی کمیته امداد راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: با اطلاع‌رسانی انجام شده روز به روز میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در این مرکز افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول