اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان تاکید کرد

ارائه تسهیلات بی‏نظیر و 85 درصد رایگان در بخش کشاورزی زنجان

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: تسهیلات بی‏نظیر و 85 درصد رایگان در بخش کشاورزی استان زنجان ارائه می‏شود.

ارائه تسهیلات بی‏نظیر و 85 درصد رایگان در بخش کشاورزی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: کار عملی و اجرایی در زمینه آموزش رشته‏های مختلف کشاورزی در استان زنجان صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه باید اقدامات صورت گرفته در زمینه آموزش‏های بخش کشاورزی بازخورد خوبی داشته باشد، خاطرنشان کرد: مسئولان استان در این زمینه باید پشتکار و اراده قوی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه از نظر کمیتی، برنامه و آمار، عملکرد بسیار خوبی در بخش کشاورزی استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: عملکرد استان در زمینه کیفیت برنامه‏ها بسیار پایین است.

وی با تاکید بر اینکه کارگروه یا کمیته‏ای باید در زمینه آموزش در زمینه کشاورزی در استان زنجان تشکیل شود، اضافه کرد: ظرفیت بسیار بزرگی چون اراضی و تسهیلات بخش کشاورزی باید در بخش آموزش نیز به کار گرفته شود.

احمدی با بیان اینکه آموزش در بخش کشاورزی استان زنجان از نظر کیفی عقب است، یادآور شد: حدود 600 رشته مختلف در این حوزه وجود دارد که باید به آنها پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‏های بسیار خوبی در بخش کشاورزی استان زنجان وجود دارد اما استقبال از این ظرفیت‏ها و تبدیل آنها به کار پایین است، افزود: باید در این راستا اقدامات لازم با برنامه‏ریزی صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در زمینه اعمال تخفیف به منظور بازدید دانش‎‏آموزان از موزه رختشویخانه زنجان اذعان داشت: باید در این زمینه تا آنجا که قانون اجازه می‏دهد، اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر طرح آشنایی دانش‏آموزان استان با موزه رختشویخانه زنجان به خوبی اجرا شود، مشکلی پیش نمی‏آید، اظهار داشت: اگر طرح به خوبی برنامه‏ریزی شود مرکز نیز با آن موافقت می‏کند.

انتهای پیام/73006/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول