اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورایی استان زنجان خبر داد

پوشش 29 گروه بیماری توسط موسسه خیریه امدادگران زنجان

مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورایی استان زنجان گفت: این موسسه 29 گروه از بیماران را زیرپوشش قرار می‌دهد.

پوشش 29 گروه بیماری توسط موسسه خیریه امدادگران زنجان

محمد محرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شناسایی و معرفی بیماران بی‌بضاعت به بیمارستان‌ها و پزشکان از اهداف موسسه خیریه امدادگران عاشورایی در استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه اجرا و رعایت مصوبات و سیاست‌ها، ارائه خدمات به مددجویان، دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی و ترغیب آحاد مردم به منظور کمک به امدادگران از دیگر اهداف این موسسه خیریه در استان زنجان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات دارویی به مددجویان از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورایی استان زنجان با بیان اینکه ایجاد و اداره مراکز بهداشتی از دیگر اهداف است، اضافه کرد: همکاری با سازمان‌ها و موسسات در مواقع بحران، جذب کمک‌های مالی ایرانیان خارج از کشور و ارائه خدمات مناسب از دیگر برنامه‌های این موسسه در استان زنجان است.

وی بسط و گسترش فرهنگ اسلامی ناب، گسترش فرهنگ انفاق در جامعه، توانبخشی مطلوب محرومین و ترغیب جامعه پزشکی و موسسات درمانی به امر نیکوکاری را از دیگر رویکردهای موسسه خیریه امدادگران عاشورایی استان زنجان برشمرد.

محرمی گفت: موسسه امدادگران عاشورایی استان زنجان طی چند ماه اخیر راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه موسسه خیریه امدادگران عاشورایی استان زنجان 29 گروه از بیماران را زیرپوشش قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: این بیماران شامل بیماران هپاتیت‌های مزمن، نارسایی مزمن کلیه، نارسایی قلب، متابولیک ناتوان‌کننده و ... می‌شود.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول