اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار احمدی‌مقدم:

عملکرد پلیس در جشن‌های اخیر بیانگر هوشمندی همراه با اقتدار است

فرمانده نیروی انتظامی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی طی چند ماه اخیر گفت: رفتار پلیس در جشن‌های برگزار شده بعد از انتخابات و پیروزی‌های ورزشی بیانگر اقتدار همراه با عقلانیت و هوشمندی بود.

عملکرد پلیس در جشن‌های اخیر بیانگر هوشمندی همراه با اقتدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم شب گذشته در مراسم عصرگاهی نیروی انتظامی استان زنجان که در ستاد مرکزی برگزار شد با اشاره به سفرهای انجام شده به استان زنجان گفت: در هر بار سفر شاهد ارتقای وضعیت نیروی انتظامی بوده‌ایم.

وی به ارتقای صورت گرفته در ابعاد مختلف از جمله نیروی انسانی، ابنیه مورد نیاز، امکانات سخت‌افزاری و سایر ابعاد اشاره کرد و افزود: هر چند در این امور در نقطه مطلوب قرار نداریم ولی پیشرفت‌ها بسیار قابل ملاحظه است.

فرمانده نیروی انتظامی به محدود بودن آمار جرم در استان زنجان اشاره کرد و گفت: زنجان جزو استان‌های امن محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه احتمال وقوع جرم‌های سنگینی مانند گروگان‌گیری، آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه در استان زنجان بسیار محدود است، عنوان کرد: فرهنگ و تدین مردم از عوامل مؤثر در پایین بودن جرائم در این استان است.

احمدی‌مقدم به حماسه خلق شده در انتخابات روز 24 خردادماه اشاره کرد و ادامه داد: دشمن یک‌بار دیگر در تفرقه‌افکنی شکست خورد و یکی از امن‌ترین انتخابات در ایران برگزار شد.

وی اصطلاحات موجود در انتخابات را در مورد پیروزی یا شکست خوردن بی‌معنا دانست و عنوان کرد: آنچه در انتخابات بر جا می‌ماند انتخاب یک خدمتگزار توسط مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی بر لزوم پوشش نقاط ضعف موجود در کشور تأکید کرد و گفت: نقاط قوت هم باید تقویت و از ظرفیت‌های موجود کشور نهایت استفاده را کرد.

وی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی طی چند ماه اخیر ادامه داد: رفتار پلیس در جشن‌های برگزار شده بعد از انتخابات و پیروزی‌های ورزشی بیانگر اقتدار همراه با عقلانیت و هوشمندی بود.

احمدی‌مقدم تأکید کرد: شیرینی کام مردم بعد از موفقیت‌ها به ارتقای امنیت جامعه کمک می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مفهوم انتظار در فرهنگ شیعه را بسیار با ارزش دانست و افزود: منتظر باید مقدمات ظهور را فراهم کند.

فرمانده نیروی انتظامی انتظار را یک تلاش مجاهدانه دانست و گفت: انتظار عشق به همه خوبی‌های موجود در جان هستی محسوب می‌شود.

وی امنیت را یکی از ویژگی‌های دوران ظهور عنوان کرد و ادامه داد: امنیت زمینه را برای استقرار دو اصل دیگر یعنی عدالت و پیشرفت جوامع فراهم می‌کند.

احمدی‌مقدم بر لزوم پرهیز از غفلت‌ها تأکید و گفت: غفلت موجب دور شدن از حقیقت می‌شود.

وی ایران را پرچمدار فرهنگ انتظار در جهان عنوان کرد.

انتهای پیام/73004/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول