اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

بزرگداشت شهدای هفتم تیر در زنجان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بزرگداشت شهدای هفتم تیر همزمان با این روز در استان برگزار می‌شود.

بزرگداشت شهدای هفتم تیر در زنجان برگزار می‌شود

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای وی مراسم یادبود و بزرگداشتی در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه هفتم تیر‌ماه سال‌جاری ساعت 11 صبح در مصلی زنجان برگزار می‌شود.

حسینی هفتم تیرماه را سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای وی نامید و افزود: ترور شخصیت‌ها از برنامه‌های استکبار برای ساقط کردن نظام اسلامی بود.

وی اقدام استکبار جهانی و دشمنان را برای به شهادت رساندن شهید بهشتی برنامه‌ریزی شده عنوان کرد و گفت: بهشتی موجب روشن شدن توطئه‏های دشمنان علیه نظام اسلامی می‌شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مدیریت ویژه امام خمینی (ره) در روز هفتم تیرماه بسیار خوب بود، تصریح کرد: ادامه راه شهدا از تاکیدات امام خمینی (ره) بود.

وی بر ضرورت تبیین افکار شهید بهشتی در جامعه تاکید کرد و گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر باید با تبیین افکار بلند این شهید بزرگ همراه باشد.

انتهای پیام/73003/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول