اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

فعالیت 310 پایگاه در زمینه اوقات فراغت در زنجان

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 310 پایگاه در زمینه اوقات فراغت در استان زنجان فعالیت می‏کنند.

فعالیت 310 پایگاه در زمینه اوقات فراغت در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: استان زنجان یکی از چهار استان برتر کشور در زمینه هفته بزرگداشت مقام معلم شناخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: دو نفر از دانش‏آموزان استان زنجان در المپیادهای ادبی و فیزیک موفق به راهیابی به مرحله کشوری این المپیاد شده‏اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین به برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته در زمینه غنی‏سازی اوقات فراغت دانش‏آموزان اشاره کرد و یادآور شد: در مجموع در این راستا 310 پایگاه با پوشش 83 هزار نفر از دانش‎آموزان کار خود را در استان آغاز کرده‏اند.

وی با تأکید بر اینکه 700 مدرسه به منظور اجرای طرح هجرت در استان زنجان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: بهسازی مدارس در این طرح مورد نظر است.

نظری ضمن اشاره به خلق حماسه سیاسی توسط مردم ایران در 24 خردادماه سال‌جاری، اذعان داشت: در مجموع 4 هزار و 322 نفر از همکاران در روز انتخابات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش با ستاد انتخابات استان زنجان بیش از 12 هزار نفر روز اعلام شده است، اضافه کرد: 585 دستگاه رایانه نیز در اختیار ستاد انتخابات استان قرار داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه انتخابات در 802 باب از مدارس استان زنجان برگزار شده است، یادآور شد: 12 هزار و 866 عدد میز و صندلی نیز در اختیار ستاد برگزاری انتخابات قرار گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 170 نفر نیز در مدارس استان زنجان اسکان داده شده بودند، افزود: 75 دستگاه خودرو نیز در اختیار ستاد انتخابات استان قرار داشت.

نظری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه موزه رختشویخانه زنجان علاوه ‏بر جاذبه‏های مختلف فرهنگی و معماری از اهمیت بسیار بالایی در زمینه موضوع خانواده و حجاب برخوردار است، بیان داشت: مطالبی از این موزه در کتاب‏های دوران دبستان نوشته می‏شود.

وی با بیان اینکه دانش‎آموزان از بازدید موزه رختشویخانه استقبال می‏کنند، ابراز داشت: در این زمینه هماهنگی‏های لازم با اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان صورت می‏گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان از ظرفیت‏های بالایی برخوردار است، افزود: این ظرفیت‏ها باید شناسانده شود.

انتهای پیام/73006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول