اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

بازدید روزانه 25 تا 50 هزار نفر از سایت تبیان زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روزانه 25 تا 50 هزار نفر از سایت تبیان استان زنجان بازدید می‏کنند.

بازدید روزانه 25 تا 50 هزار نفر از سایت تبیان زنجان

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اعتبارات فرهنگی طی سال‌های اخیر رشد 500 درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های مراکز و موسسات قرآنی استان زنجان طی سال‌های اخیر 260 درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: شاخص گسترش فعالیت‌های فرهنگی و دینی استان نیز 750 درصد رشد داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه شاخص حمایت و هدایت فرهنگی و دینی در استان زنجان یک هزار درصد رشد داشته است، تصریح کرد: در تحقق برنامه‌های تولیدات فرهنگی و هنری و حمایت از برنامه‌های فرهنگی مساجد استان نیز 390 درصد رشد داریم.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در زمینه تولیدات فضای سایبری و مجازی بیش از 40 مگا بایت مطلب تولید شده است، اضافه کرد: این میزان تولید مطلب در فضای مجازی استان زنجان نسبت به سایر استان‌ها بی‌نظیر است.

حجت‌الاسلام دشتکی با بیان اینکه رشد شاخص‌های فرهنگی در استان زنجان باید خروجی مناسبی داشته باشد، ادامه داد: باید شاخص‌های استان با شاخص‌های سایر استان‌ها و کشور مقایسه شود.

وی با اشاره به اینکه خروجی خوب ارتقاء شاخص‌ها و رشد این حوزه سبب کسب مقام برتر کشوری توسط معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان شده است، یادآور شد: این اداره کل مقام برتر کشوری را نیز در زمینه گفتمان دینی دانشجویان کسب کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این اداره کل در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف نیز مقام کشوری را کسب کرده است، اذعان داشت: دستگاه برتر کشوری در اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در زمینه تشکل‌های دینی مقام نخست کشور را کسب کرده است، افزود: این اداره مقام نخست جشنواره شهید رجایی را در بین دستگاه‌های مختلف استان نیز کسب کرده است.

حجت‌الاسلام دشتکی به کسب عنوان نخست در جشنواره وب‌سایت اشاره کرد و ادامه داد: در مجموع 6 هزار وبلاگ به جشنواره وبلاگ‏‌نویسی این اداره کل ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه حدود 25 تا 50 هزار نفر به سایت تبیان استان زنجان مراجعه می‏کنند، یادآور شد: این سایت از استقبال بسیار بالایی برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اذعان داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در همه نقاط استان خدمات و اقدامات خود را در قالب برنامه‏های دینی و فرهنگی ارائه می‏دهد.

انتهای پیام/73006/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول