اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد

آغاز فاز دوم پروژه بهبود و توسعه منابع انسانی در زنجان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: فاز دوم پروژه بهبود و توسعه منابع انسانی این شرکت با اعتباری بالغ بر 124 میلیون ریال آغاز شده است.

آغاز فاز دوم پروژه بهبود و توسعه منابع انسانی در زنجان

عادل کاظمی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فاز دوم پروژه بهبود و توسعه منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان زیر نظر کلینیک مدیریت شرکت توانیر در سال‌جاری تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تشکیل بانک اطلاعات شخصی و شغلی هزار و 66 نفر از مدیران صنعت برق، ارائه گزارش مربوط به نتایج ارزیابی هر یک از افراد، گزارش رتبه‌بندی در مشاغل مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره، گزارش‌های سازمانی و توانمندسازی فردی از نتایج اجرای پروژه بهبود و توسعه منابع انسانی به شمار می‌رود، افزود: کمک به اجرای برنامه‌های استراتژیک از جمله کاربردهای طرح بهبود و توسعه منابع انسانی در سازمان‌ها محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تصریح کرد: انتصاب مدیران شایسته در مشاغل مدیریتی، شناسایی بهترین ترکیب تیم‌های مدیریتی و افزایش تعداد نامزدها برای پست‌های کلیدی مدیریتی از دیگر کاربردهای پروژه بهبود و توسعه منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه فراهم کردن زمینه‌های پیشرفت برای افراد با استعداد از کاربردهای مهم پروژه مذکور به شمار می‌رود، ادامه داد: شناسایی نیازهای آموزشی و پرورشی مدیران و افزایش انگیزه پیشرفت در مدیران میانی، کمک به تدوین برنامه‌های آموزشی و توانمندسازی مدیران، تدوین مسیر شغلی و برنامه‌ریزی جانشینی، کمک به نظام ارزیابی عملکرد پرسنل سازمان، کمک به گزینش و استخدام، اصلاح ساختار شرکت بر اساس شایسته‌سالاری و ارائه گزارش‌های فردی و سازمانی به مدیریت سازمان از دیگر کاربردهای مهم این پروژه بزرگ محسوب می‌شود.

کاظمی اضافه کرد: به دنبال اجرای فاز نخست پروژه بهبود و توسعه منابع انسانی در سال گذشته که برای 40 نفر از پرسنل این شرکت با موفقیت انجام شده است، اکنون فاز دوم پروژه مزبور با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف نیروهای انسانی در راستای رشد، ارتقا و استفاده از ظرفیت‌های مدیریت منابع انسانی برای 60 نفر از پرسنل‌های متخصص و متعهد این شرکت با اعتباری بالغ بر 124 میلیون ریال آغاز شده است.

وی گفت: امیدواریم تا پایان شهریور‌ماه سال‌جاری پروژه به مرحله تجزیه و تحلیل اطلاعات و استقرار بانک اطلاعاتی رسیده و به پایان برسد.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول