اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان:

مهلت ثبت‌نام در جشنواره شعر بسیج استان زنجان تمدید شد

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از تمدید مهلت ثبت‌نام ششمین جشنواره شعر بسیج با عنوان طنین حماسه در استان خبر داد.

مهلت ثبت‌نام در جشنواره شعر بسیج استان زنجان تمدید شد

سید جواد هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ششمین جشنواره شعر بسیج با عنوان طنین حماسه در همین ماه در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از محورهای این جشنواره است، افزود: عدالت‌طلبی، استقلال، آزادگی، استکبار‌ستیزی و دین‌باوری از دیگر محورهای این جشنواره است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 15 مردادماه سال‎جاری در این جشنواره شرکت کنند، افزود: با توجه به استقبال علاقه‌مندان از این جشنواره مهلت آن تمدید شده است.

وی بیداری اسلامی و مقاومت ملل را از دیگر محورهای این همایش عنوان کرد و گفت: انتظار، امید و آرمانگرایی از دیگر محورهای این همایش محسوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مفاهیم آیینی یا اجتماعی مبتنی بر اصول خانواده، اخلاق و سبک زندگی اسلامی از دیگر محورهای این جشنواره است.

هاشمی حماسه اقتصادی در آینه شعر را از دیگر محورهای این جشنواره عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند فرم نام‌نویسی جشنواره را با مراجعه به سازمان بسیج هنرمندان واقع در فرهنگسرای امام خمینی (ره) دریافت کنند.

انتهای پیام/73003/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول