اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین خبر داد

انسداد 13 حلقه چاه غیرمجاز در قزوین

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین از انسداد 13 حلقه چاه غیرمجاز طی سه ماه نخست سال‌جاری در سطح این استان خبر داد.

انسداد 13 حلقه چاه غیرمجاز در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای قزوین، حمید قزوینی گفت: مأموران و کارکنان حفاظت و بهره‌برداری این شرکت در قالب گروه‌های گشت و بازرسی صحرایی و اکیپ انسداد چاه‌های غیرمجاز با تلاش‌های بی‌وقفه و حضور مستمر در محدوده‌های مطالعاتی استان به شناسایی چاه‌های غیرمجاز پرداختند.

وی افزود: این مأموران با همکاری نیروهای انتظامی و أخذ حکم انسداد از دستگاه قضایی از انجام تخلفات جلوگیری می‌کنند، که در همین رابطه طی سه ماه نخست سال‌جاری این شرکت موفق به پر و مسلوب‌المنفعه کردن 13 حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین ادامه داد: چهار دستگاه حفاری غیرمجاز نیز در هنگام حفاری در محدوده استان شناسایی و توقیف شده است.

قزوینی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های موجود در منطقه دشت قزوین ممنوعیت توسعه بهره‌برداری برای مصارف کشاورزی و بهره‌برداری از منابع آب زیرزمینی برای سایر مصارف به دلیل افت سطح آب زیرزمینی و کاهش نزولات جوی فعالیت‌هایی صورت گرفته و در راستای اجرای طرح تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و با توجه به شرایط کم‌آبی در منطقه ضروری است.

انتهای پیام/77002/م/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول