اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته امحای ستاد انتخابات ورامین خبر داد

جمع‌آوری تبلیغات غیرمجاز نامزدهای شورای اسلامی شهر در ورامین

مسئول کمیته امحای ستاد انتخابات ورامین گفت: تبلیغات غیرمجاز نامزدهای شورای اسلامی شهر در ورامین جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری تبلیغات غیرمجاز نامزدهای شورای اسلامی شهر در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی ورامین، سیدابوالفضل قاسمی گفت: از آغاز فعالیت رسمی ستادهای تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر، برخی از طرفداران نامزدها، قانون انتخابات در زمینه تبلیغات را رعایت نکرده‌اند که این امر در کمیته امحای ستاد انتخابات بررسی و نسبت به جمع‌آوری و رفع اثر این نوع از تبلیغات اقدام به‌عمل آمد.

مسئول کمیته امحای ستاد انتخابات شهرستان ورامین از نصب بنرهای تبلیغاتی متعدد توسط نامزدهای انتخابات و نیز نصب پوستر بر روی تأسیسات و باجه‌های تلفن، کیوسک‌های مخابراتی و یا ایستگاه‌های برق به‌عنوان تخلفاتی یاد کرد که توسط برخی از کاندیداها انجام گرفته است.

وی در ادامه افزود: اعضای کمیته امحاء با توجه به وظیفه قانونی خود ضمن تشکر از نمایندگان نیروهای انتظامی، نظامی و دستگاه قضایی که نسبت به جمع‌آوری این نوع تبلیغات غیرمجاز ما را یاری کردند، اقدام کرده و در صورت مشاهده با قاطعیت به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: در 30 نقطه از شهر ورامین ایستگاه‌های تبلیغاتی رایگان تعبیه شده و نامزدها از این مکان‌ها می‌توانند برای نصب پوستر استفاده کنند. 

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول