اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

فروشنده داروهای غیرمجاز در استان مرکزی دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که اقدام به فروش داروهای غیرمجاز قاچاق می‌کرد در اراک دستگیر و تعداد دو هزار عدد انواع دارو از وی کشف و ضبط شد.

فروشنده داروهای غیرمجاز در استان مرکزی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی، احمد عباسی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در شهرستان اراک اقدام به توزیع داروهای غیرمجاز قاچاق می‌کند، موضوع شناسایی وی به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران در ادامه پس از تحقیقات نامحسوس و صحت موضوع، متهم را شناسایی کردند و مشخص شد که وی در پوشش فروش ابزارآلات به صورت دست‌فروشی اقدام به فروش داروهای غیرمجاز و قاچاق می‌کرده که با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در ادامه تحقیقات و در بازرسی از منزل وی تعدادی لوازم دفاع شخصی از جمله تعداد شش تیغه چاقو و قمه و تعداد بیش از دو هزار عدد انواع داورهای غیرمجاز و قاچاق کشف و ضبط که متهم به همراه تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/87001/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول