اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری عابران غیرمجاز در مرزهای غرب کشور

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر موفق شدند با استفاده از تجهیزات الکترونیکی پنج نفر از عابران غیرمجاز را حین ورود به خاک کشور دستگیر کنند.

دستگیری عابران غیرمجاز در مرزهای غرب کشور

شهرام عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در مرزهای کشور، اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات و حساسیت بیشتر برای حفاظت از کیان و مرزهای کشور، دشمنان این نظام به هر نحوی سعی در اخلال در این امر مهم کشوری دارند که با بیداری ماموران در نوار مرزی جلو این اقدامات گرفته می‌شود.

وی افزود: امروز تجهیزات الکترونیکی و دوربین‌های دید در شب، کمک شایانی به مرزبانان در دورترین یگان‌های مرزی می‌کند لذا با گستردگی مرزها و حوزه استحفاظی یگان‌های مرزی، استفاده از این دستگاه‌ها امری ضروری است تا بتوان هرگونه فعالیت‌ اخلالگران را در نطفه خنثی کرد.

عباسی تصریح کرد: در همین خصوص مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر توانستند پنج نفر عابر غیرمجاز ایرانی را شبانه در حوالی میله‌های مرزی با دستگاه‌های الکترونیکی شناسایی و به موقع وارد عمل شده و همگی را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: این عابران که به صورت غیرمجاز   قصد ورود به ایران را داشتند، با سرعت عمل ماموران دستگیر و به مراجع مربوطه تحویل داده شدند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول