اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پردیس:

شهرداری‏های پردیس جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز را بگیرند

فرماندار پردیس تاکید کرد: شهرداری‏های این شهرستان باید به شدت جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز را بگیرند تا مجبور به تخریب واحدهای غیرمجاز بنا شده نشویم.

شهرداری‏های پردیس جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز را بگیرند

ایرج بیگدلو امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در رابطه با نتایج پیگیری‏های انجام شده برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان پردیس اظهار کرد: به همه شهروندان ساکن در شهرستان پردیس توصیه می‏شود که به هیچ عنوان وارد مقوله ساخت و ساز غیرمجاز نشوند؛ چراکه در غیر این صورت چاره‏ای جز تخریب بنای آنها نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: مسئولان کنترل و نظارت شهرداری‏های شهرستان پردیس نیز باید نهایت دقت را در این زمینه داشته باشند و اجازه ندهند تخلفی صورت بگیرد؛ زیرا با تخریب بنای ساخته شده در شهر، تبعات و آثار روانی فراوانی را شاهد خواهیم بود.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: افکار عمومی باید به سمت قانون‏مداری سوق داده شود و مردم بدانند که در بحث ایجاد بنای غیرمجاز نگرانی‏هایی وجود خواهد داشت و نباید به این سمت و سو روی بیاورند.

بیگدلو اظهار کرد: مسئولان کنترل و نظارت شهرداری‏های شهرستان پردیس با انجام وظیفه و دقت‌نظر در این مورد نباید اجازه دهند که حتی یک مورد ساخت و سازی به وجود بیاید که ناچار شویم در کمیسیون ماده 100 رای تخریب بنا را برای مالک آن صادر کنیم.

وی ادامه داد: وظیفه مدیریت شهری این است که به هیچ عنوان اجازه ساخت و ساز را به افراد به صورت غیرمجاز ندهد.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: همه باید بدانند که صرفاً داشتن سرپناه و منزل مسکونی مهم نیست و باید تمام سرانه‏های عمومی، سرانه‏های مربوط به بهداشت، درمان، آموزش و ... در یک منطقه در نظر گرفته شود و اگر این موارد رعایت نشود، قطعاً در آینده دچار مشکل خواهیم شد.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول