اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز صورت گرفت

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب افراد

فردی که با ذخیره کردن اطلاعات رمز اول و دوم عابربانک افرادی در کافی‌نت اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب آنان کرده بود، توسط پلیس در شیراز دستگیر شد.

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب افراد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، رئیس پلیس فتا فارس گفت: در پی شکایتی از طرف دو فرد ساکن شیراز مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابشان به صورت خرید کارت شارژ سیم کارت‌های اعتباری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا استان فارس قرار گرفت.

سید موسی حسینی افزود: شاکیان مدعی شدند مدتی است که از حسابشان مبالغی کسر و از نحوه برداشت آن بی‌اطلاع هستند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های فنی ماموران موفق به شناسایی مالک خط تلفنی شدند، که شارژهای خریداری شده از حساب شاکیان بر روی خط وی شارژ شده بود، اما در بازجویی اظهار کرد که یک سال بوده سیم‌کارت خود را گم کرده است.

رئیس پلیس فتا فارس تصریح کرد: در زمینه این موضوع سرنخ‌هایی از ارتباط تلفنی و پیامکی این خط با خط دیگری که مالک آن دختری ساکن شیراز بود به‌دست آمد که با احضار وی مشخص شد خط گم شده هم‌اکنون در اختیار صاحب کافی‌نتی در شیراز است.

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: متهم که صاحب این کافی‌نت بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه نکته حائز اهمیت این بوده که شاکیان پرونده در مراجعه به این کافی‌نت رمز اول و دوم خود را در اختیار متهم قرار داده‌اند متذکر شد: شهروندان از ارائه هرگونه رمز کارت‌های بانکی و اطلاعات شخصی در فضای مجازی خودداری کرده تا شاهد این‌گونه اتفاقات نباشند.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول