اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

583 هزار زنجانی در پای صندوق‌های رای حضور یافتند

معاون استاندار زنجان گفت: 583 هزار و 938 نفر از واجدین شرایط در استان در پای صندوق‌های رای حضور یافتند.

583 هزار زنجانی در پای صندوق‌های رای حضور یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای در جمع عوامل اجرایی انتخابات اظهار کرد: مجموع واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات سال‌جاری 709 هزار و 546 نفر بودند.

وی با اشاره به اینکه مجموع آرای صحیح استان زنجان در انتخابات خردادماه 583 هزار و 937 مورد بوده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد، 281 هزار و 792 رای به حسن روحانی تعلق داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه 48 درصد از آرای استان زنجان به حسن روحانی اختصاص داشت، اضافه کرد: قالیباف نیز با 106 هزار و 583 رای، 18 درصد از آرا را به خود اختصاص داده بود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 70 هزار رای به جلیلی اختصاص داشته است، افزود: در مجموع 12 درصد از آرای استان زنجان به این کاندیدا تعلق داشته است.

احمدی با بیان اینکه بیش از 8 درصد از آرای استان زنجان به رضایی و بیش از 7 درصد نیز به ولایتی اختصاص داشته است، ادامه داد: 1.5 درصد از آرای استان به غرضی تعلق داشته است.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت در شهرستان ماهنشان 96.5 درصد اعلام شده است، تصریح کرد: این شهرستان مقام نخست استان زنجان را در میزان مشارکت کسب کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم شهرستان طارم 95.8 درصد برآورد شده است، یادآور شد: میزان مشارکت مردم شهرستان خدابنده نیز در انتخابات 24 خردادماه سال‌جاری 93.48 درصد اعلام شده است.

وی میزان مشارکت مردم شهرستان ایجرود را در انتخابات 93.4 درصد اعلام کرد و افزود: 81.5 درصد از مردم شهرستان ابهر نیز در این آزمون شرکت داشتند.

احمدی گفت: میزان مشارکت مردم شهرستان زنجان در انتخابات 24 خردادماه سال‌جاری 75.3 درصد و میزان مشارکت مردم شهرستان خرم‌دره 74.4 درصد اعلام شده است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول