اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان البرز اعلام کرد

مشارکت 76 درصدی البرزی‌ها در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از مشارکت 76 درصدی مردم این استان در انتخابات روز 24 خرداد خبر داد.

مشارکت 76 درصدی البرزی‌ها در انتخابات

ناصر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از چندین ماه کار و تلاش بی‌وقفه که از سوی همه نهادهای عضو ستاد انتخابات صورت گرفت و تلاش شبانه‌روزی که اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت انجام دادند، شاهد انتخاباتی پرشور، قانونی،‌ سالم و حداکثری در استان البرز بودیم.

وی تصریح کرد: برگزاری این انتخابات در استان البرز برای مجریان چند ویژگی مهم داشت، از جمله آنکه ما برای نخستین‌بار در البرز انتخابات را به صورت مستقل و استانی برگزار کردیم.

معاون سیاسی استاندار البرز ادامه داد: از سوی دیگر برای نخستین‌بار دو انتخابات مهم و سراسری یکی یازدهمین دوره ریاست جمهوری و دیگری چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور به صورت واحد برگزار شد که همین امر نیاز به تدارکات بسیار زیادی داشت.

رجبی افزود: خدا را شاکریم که همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در حوزه اجرا و نظارت با روحیه جهادی وارد میدان شدند و در امر برگزاری این رقابت حساس تنها قانون را ملاک عمل قرار دادیم.

* هدف اصلی برگزاری انتخابات حداکثری و قانونمند بود

وی در ادامه به فرمایشات مقام عظمای ولایت درباره اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی و حداکثری اشاره کرد و گفت: از نخستین روزی که برای برگزاری انتخابات برنامه‌ریزی کردیم، هدف ما اجرای قانون و برگزاری انتخاباتی سالم بود.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز ادامه داد: اولویت مهم دیگر ما حضور حداکثری مردم در انتخابات بود و ایمان داشتیم که با رعایت قانون مردم به حضور در پای صندوق‌های رای تشویق شده و در نهایت نیز همه اهداف ما که برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، پرنشاط و حداکثری بود، محقق شد.

به گفته ناصر رجبی در این دوره از انتخابات بیش از 76 درصد واجدین شرایط حق رای در استان البرز به پای صندوق‌های رای رفتند.

* هر رای مردم لبیک به ولایت بود

وی با تقدیر از مردم ولایی استان البرز تاکید کرد: هر برگه رای که به صندوق‌ها انداخته شد، در حقیقت لبیک به ولایت بود و مردم ما با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای وفاداری خود را به عهدی که با رهبری معظم انقلاب بستند، اثبات کردند.

* تفکیک درصدی آرای نامزدهای ریاست جمهوری در استان البرز

معاون استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به بیان آماری نتایج انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز پرداخت و گفت: بر اساس آرای به دست آمده از صندوق‌های رای، در استان البرز نیز مانند سراسر کشور آقای حسن روحانی حائز اکثریت آرا شده است.

رجبی افزود: در استان البرز آقایان حسن روحانی 51 درصد، محمدباقر قالیباف 21 درصد، سعید جلیلی 10 درصد، محسن رضایی هشت و نیم درصد، علی‎اکبر ولایتی هفت و نیم درصد و سید محمد غرضی نیز دو درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

* میزان مشارکت مردم البرز در انتخابات بی‌نظیر و حماسی بوده است

رئیس ستاد انتخابات استان البرز تاکید کرد: زمانی که به مشارکت بالای 76 درصدی مردم در این انتخابات نگاه می‌کنیم، در می‌یابیم که توطئه‌های دشمنان در برابر بزرگی ملت ایران چقدر ناچیز است.

رجبی افزود: به طور قطع حضور مردم این استان در پای صندوق‌های رای حماسی و بی‌نظیر بوده و دشمنان باید در برابر ملت ایران به ویژه مردم استان البرز سر تعظیم فرود آورند.

انتهای پیام/2302/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول