اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تبلیغاتی روحانی در ‌آذربایجان شرقی مطرح کرد

مشارکت 70 درصدی در انتخابات آر‌زوی هر کشوری است / کم‌ترین عزل و نصب‌ها در دولت تدبیر‌

رئیس ستاد تبلیغاتی روحانی در استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مشارکت 70 درصدی در انتخابات آر‌زوی هر کشوری است، گفت: شیرینی انتخابات در ذائقه‌ها پایدار بماند و زمینه محبت در بین آحاد ملت بیشتر شود.

مشارکت 70 درصدی در انتخابات آر‌زوی هر کشوری است / کم‌ترین عزل و نصب‌ها در دولت تدبیر‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حضور با نشاط و گسترده ملت ایران در انتخابات روز 24 خرداد اظهار کرد: مشارکت بالای  70 درصدی در انتخابات آرزوی بسیاری از کشورهای خارجی و غربی است.

وی افزود: مردم با اعتماد به نظام اسلامی در این انتخابات شرکت کردند و از طرفی کناره‌گیری نامزد اصلاح‌طلب به نفع نامزد اعتدال و در کنار هم قرار گرفتن این دو خط ‌نیز در افزایش مشارکت بی‌تاثیر نبود.

حسینی  اظهار امیدواری کرد، شیرینی انتخابات در ذائقه‌ها پایدار بماند و زمینه محبت در بین آحاد ملت بیشتر شود.

وی تصریح کرد: باید فضای رقابتی قبل از زمان انتخابات به فضای صمیمیت، همکاری و همدلی تبدیل شود.

‌رئیس ستاد تبلیغاتی روحانی در آذربایجان شرقی در پاسخ به سئوالی درباره میزان عزل و نصب‌ها در دولت آینده گفت: در دولت دکتر روحانی که دولت اعتدال است، کم‌ترین عزل و نصب‌ها صورت خواهد پذیرفت و اساس کار نیز بر اساس شایسته‌سالاری خواهد بود.

وی افزود: ‌اما وقتی اکثریت مدیران در حال حاضر در سطوح بالا از اصولگرا بوده و از اصلاح‌طلبان استفاده نشده طبیعی است ‌باید برای ایجاد توازن باید از  مدیران اصلاح‌طلب نیز  استفاده شود و این به معنای صرف استفاده از تمام مدیران اصلاح‌طلب نیست.

وی در پاسخ به سوالی درباره منحصر کردن رئیس جمهور منتخب به گروه‌های اصلاح‌طلب گفت: اصلاح‌طلبی حد و حدود مشخصی ندارد و ما دکتر روحانی را متعلق به همه ملت ایران می‌دانیم و برای جشن پیروزی امروز از رو‌سا و دست‌اندرکاران ستاد سایر نامزدها در تبریز دعوت کرده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره با نقش هاشمی و خاتمی در پیروزی نامزد منتخب گفت: بعید می‌دانم آقای خاتمی سمتی در کابینه قبول کنند اما حتما آقای دکتر روحانی از نظرات آیت‌الله هاشمی و خاتمی استفاده خواهند کرد.

حسینی در پاسخ به سئوالی درباره عدم وجود عکس امام و رهبری در بنر تبلیغاتی جشن پیروزی ستاد روحانی گفت: تعمد خاصی نبوده‌ و از آنجایی که این بنر‌ها بعدها جمع‌آوری می‌شود به دلیل احترام به شخصیت‌ها این کار صورت پذیرفته است.

رئیس ستاد روحانی در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مردم آذربایجان شرقی بیشتر از میانگین کشوری با 56 درصد به دکتر روحانی رای داده‌اند، گفت: دولت تدبیر و امید روحانی دولت اعتدال بوده و مطئمنا با حداقل تغییرات ممکن کارها را پیش خواهد برد و شایسته‌سالاری را مد‌نظر قرار خواهند داد و در کنار تقسیم‌بندی تخصصی به نوعی تقسیم‌بندی منطقه‌ای در کابینه نیز توجه خواهند داشت.

انتهای پیام/60002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول