اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

انتخابات 92 اثبات مردم‌سالاری دینی در ایران است

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پی برگزاری انتخابات با صدور بیانیه‏ای گفت: انتخابات سال 92، اثبات مردم‌سالاری دینی و اعتماد و اتکای نظام اسلامی به مردم این پدیدآورندگان و یاری‌کنندگان حقیقی انقلاب است.

انتخابات 92 اثبات مردم‌سالاری دینی در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، در این بیانیه می‏خوانیم: مبارک باد خلق حماسه سیاسی، گرامی‌باد اجتماع مردم مؤمن و انقلابی و بهترین درودها و برترین سلام‌ها شایسته ایرانیان مسلمان و عزیز در اقصی نقاط جهان.

مردم ولایتمدار استان سمنان، مشارکت عظیم شما در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیانگر روح حماسی و درک و بصیرت و موقع‌شناسی ویژه‌ شما است.

همچنین تصریح شده است: پاسداران سپاه قائم آل محمد (عج) نیز به عنوان فرزندان شما مردم مؤمن استان سمنان، همگام با آحاد هم‌استانی‌ها در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و خود را شریک در ایجاد حماسه سیاسی می‌دانند.

در این بیانیه می‏خوانیم: انتخابات سال 92، اثبات مردم‌سالاری دینی و اعتماد و اتکای نظام اسلامی به مردم، این پدیدآورندگان و یاری‌کنندگان حقیقی انقلاب است.

این انتخابات مانند همه انتخابات‌ 35 ‌سال گذشته انقلاب اسلامی، نمونه‌ای از ارتباط دوسویه‌ جامعه و حکمرانان و برهم‌زننده خیال‌بافی بیگانگان و نظام سلطه و معاندین بی‌خبر از رابطه امام و مردم است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما پاسداران به عنوان فرزندان خدوم شما در همه‌ سنگرهای انقلاب اسلامی، بر خود فرض می‌دانیم از حضور عظیم و صفوف دشمن‌شکن مردم و تجلی حماسه سیاسی مورد نظر امام خامنه‌ای تقدیر و تشکر کنیم؛ همچنین به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب، حضور در عرصه خدمت‌رسانی به انقلاب اسلامی و آحاد جامعه را تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون ایشان را از ایزد منان مسئلت داریم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بی‌شک حال که انتخابات به پایان رسیده، با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، زمان کار و اقدام برای فراهم‌سازی حماسه اقتصادی فرا رسیده و در دهه پیشرفت و عدالت، شاهد پیشرفت روزافزون ایران اسلامی و برقراری عدالت در جامعه خواهیم بود.

در پایان این بیانیه آمده است: سپاه و بسیج خود را خادم مردم و حکومت اسلامی دانسته و بر اساس فرامین مقام معظم رهبری آماده حضوری حماسی و تلاش جهادی در هر سنگری که در آن به نظام اسلامی خدمت می‌شود، خواهد بود.

انتهای پیام/74003/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول