اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد روحانی در دشتی:

تمام کسانی که پای صندوق رای آمدند پیروز انتخابات هستند

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در شهرستان دشتی گفت: پیروزی 24 خرداد متعلق به همه کسانی است که روز انتخابات، رای خود را به صندوق ریختند و آنچه از این صندوق‌ها برآمد، منتخب همه ملت است.

تمام کسانی که پای صندوق رای آمدند پیروز انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، اصغر منصوری نسب یکشنبه شب در جمع مردم شهرستان دشتی در مسجد جامع خورموج که از طرف ستاد حجت‌الاسلام حسن روحانی در پاسداشت مشارکت مردم دشتی در انتخابات برگزار شده بود، اظهار داشت: خدای متعال را سپاسگزاریم با حضور باشکوه شما پس از یک حماسه سیاسی تاریخی در فضای معنوی انقلاب اسلامی و با یاد روح بنیانگذار کبیر انقلاب امام بزرگوار با هم سخن می‌گوییم.

مسئول ستاد انتخاباتی حسن روحانی در شهرستان دشتی افزود: انقلابی که ثمره آن مرد بزرگ تاریخی و حرکت جهانی او بود، باعث بیداری شد و امروز در همه صحنه‌های تاریخی یاد او خاطره پیشتازی تاریخی هست و خواهد بود.

وی ادامه داد: این انقلاب ثمره خون شهدا و کسانی است که برای باروری نهال انقلاب تلاش کرده و ما میراث‌دار این خون‌ها و شهادت‌ها و رشادت‌ها هستیم.

منصوری نسب اضافه کرد: از آن طرف سرزمین کهن ایران یکی از کهن‌ترین تمدن‌های جهانی است و هیچ ملتی در طول تاریخ، تاریخی به بلندای تاریخ ما ندارد و هیچ ملتی در جهان آن استوانه‌های رفیع فرهنگ و ادب و تاریخ را ندارد.

وی خاطر نشان کرد: ما بر شانه‌های بلند تاریخ و بر بلندای افکار تاریخ ایران و اسلام نشسته‌ایم و ملت ایران پس از ورود اسلام بزرگترین خدمت را به اسلام کرد و آن تمدن اسلامی ایرانی شد.

منصوری نسب افزود: امروز همین ملت و همین نسل وارث تاریخ دوباره شورها آفریده است و بلکه فردای فردا همین‌ها شورها خواهند آفرید و تاریخ برای ملت سرفرازانه جلو خواهند برد.

وی گفت: امسال هم در این روزها ملت سترگ حماسه آفرید و قبل از هر چیز پیروزی همه ملت و همه جناح‌ها و گروه‌ها و سلایق است و متعلق به همه کسانی است که به آزادی تفکر و اندیشه می‌اندیشند و در ایجاد فضای باز آن تلاش می‌کنند.

منصوری نسب ادامه داد: این پیروزی متعلق به همه کسانی است که در روز انتخابات پای صندوق‌های رای ، رای خود را به صندوق ریختند  و جزو حافظه تاریخی ملت ماست و آنچه از این صندوق‌ها برآمد منتخب همه ملت است.

وی تصریح کرد: اما ملت بزرگ و ملت شجاع شخصیت برجسته با رای قاطع 18 میلیون دانشمند گرامی دکتر روحانی را انتخاب کرد که آشنا با 5زبان زنده و شخصیت استراتژیک نظام و رییس مرکز تحقیقات استراتژیک  مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر سابق شورای امنیت ملی که فعالیت‌های موثری برای انقلاب و نظام انجام داده است.

منصوری نسب گفت: از عمده برنامه‌های ایشان که مورد توجه ملت واقع شد، اعتدال و عقلانیت و به زبان دیگر تشکیل دولت تدبیر و امید و ما اگر عقلانیت و تدبیر در امور را مورد توجه قرار دهیم، می‌توانیم از گردنه‌های مهم عبور کنیم.

وی ادامه داد: ما نیاز به همدلی داریم و در سایه قانون می‌توانیم حرکت کنیم و باید این انقلاب را سرافرازانه به جلو ببریم و با اجرای برنامه‌های ایشان امورات مردم به شکل مطلوب‌تری اداره شود و وضعیت زندگی مردم سر و سامان بگیرد و تورم کمرشکن بگذرد و چرخ‌های تولید به چرخش درآید و فضاهای عمومی در چارچوب قانون مورد توجه همگان قرار گیرد و همه در پناه قانون قانون‌مدار باشیم.

منصوری نسب یادآور شد: قانون یعنی فصل‌الخطاب برای همه و هیچ کس هم بالاتر از آن نخواهد بود و امام و رهبر معظم انقلاب بارها بر این نکته تاکید کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ما می‌خواهیم در جهان نمونه باشیم و نمونه بودن در پناه انضباط اجتماعی و قانون‌گرایی بوده و دولت تدبیر و امید سرلوحه خود را قانون قرار داده است.

منصوری نسب تصریح کرد: شهرستان دشتی سابقه تاریخی دارد و بزرگانی دارد که در حافظه ما ماندگار هستند و در انتخابات ریاست جمهوری و همراه آن عزیزان ما در شورا منتخب ملت شدند واین بار سنگین مسئولیت بر عهده دارند و همه وظیفه کمک و همراهی عزیزان را داریم و از اختلاف‌ها و بگومگوها پرهیز کنیم.

وی افزود: باید فضا را برای عمرانی شهر فراهم آوریم و برای فراهم آوردن این فضا نیاز به برنامه‌ریزی است و با برنامه و چانه‌زنی با مراکز تصمیم‌گیری می‌توان به جلو رفت و مشکلات را رفع کرد و تشکیل اتاق فکر می‌تواند سرمایه بزرگی باشد.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول