اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم خبر داد

حضور 93 درصدی مردم دیلم در انتخابات 24 خرداد

فرماندار دیلم گفت: مردم شهرستان دیلم در انتخابات 24 خرداد ماه حضور 93 درصدی داشتند.

حضور 93 درصدی مردم دیلم در انتخابات 24 خرداد

اسماعیل کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دیلم اظهار داشت: مردم شهرستان دیلم این ‌بار هم رکورد شرکت در انتخابات را شکستند و این حضور از 86 درصد دوره قبل به 93 درصد رسید که در نوع خود بی‌نظیر است.

فرماندار دیلم افزود: در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از مجموع 19 هزار و 247 برگ رای مأخوذه 18 هزار و 705 برگ رای صحیح به صندوق‌های اخذ رای ریخته شده است که از این تعداد 10 هزار و 826 رأی مربوط به حسن روحانی، 2 هزار و 595 رای محسن رضایی میرقاید، یک‌هزار و 727 رای محمدباقر قالیباف، یک‌هزار و 702 رای سعید جلیلی، یک‌هزار و 647 رای علی اکبر ولایتی و 208 رای سید محمد غرضی بوده است.

وی با قدردانی از مردم فهیم شهرستان دیلم تصریح کرد: مردم این شهرستان با مشارکت گسترده در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار ایران افزودند.

کاظمی ادامه داد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌ها نشان از تبعیت مردم ولایتمدار شهرستان دیلم از فرامین و تاکیدات مقام عظمای ولایت و درک شرایط کشور خود و اینکه هر وقت مخاطره‌ای باشد و نیاز به حضور آنان باشد با کمال میل حضور یافته و مهر تایید خود را پای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌زنند.

فرماندار دیلم خاطرنشان کرد: حضور به موقع و اول وقت مردم در شعب اخذ رای پیام‌های زیادی داشت و ما باید به این بلوغ سیاسی و وظیفه‌شناسی و تبعیت مردم از مقام معظم رهبری و ادای تکلیفشان افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه مردم این شهرستان مشارکت 87 درصدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته‌اند، افزود: این نشان می‌دهد که مردم علاوه بر توجه به مسائل ملی و سرنوشت کشور در سطح ملی و فراملی در سطح مسائل منطقه‌ای و مدیریت منطقه‌ای خودشان هم اهتمام جدی دارند.

کاظمی ابراز امیدواری کرد انتخاب رییس جمهور و شورای جدید زمینه ساز توسعه و تعالی کشور در سطح ملی و منطقه‌ای باشد و شاهد رفاه بیشتر و آسایش بهتر مردم باشیم.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول