اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر حمیدیا و زارچ مشخص شد

فرماندار یزد گفت: با اتمام شمارش آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان یزد، نتایج انتخابات شورای شهر حمیدیا و بخش زارچ در شهرستان یزد مشخص شد.

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر حمیدیا و زارچ مشخص شد

عزیزالله سیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: با اتمام شمارش آرای شهر حمیدیا به ترتیب غلامرضا جعفری نجف آبادی با 2939 رای، محمدرضا جعفری نجف آبادی با 2776 رای، سیدحبیب دشتی رحمت آبادی با 2383 رای، حسین دشتی رحمت آبادی با 2260 رای، سید میثم دشتی رحمت آبادی با 2182 رای، اکبر زارع ارنانی با 2107 رای و داوود دشتی رحمت آبادی با 1853 رای به شورای شهر حمیدیا راه یافتند.

وی افزود: احمد زارع سروی با 1699 رای، علی زارع با 1695 رای و احمد بین‌آبادی با 1677 رای نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی حمیدیا انتخاب شدند.

فرماندار یزد گفت: در شورای شهر منطقه زارچ نیز با اتمام شمارش آرا به ترتیب سید علیرضا اقبالی زارچ با 3447 رای، مصطفی ذاکری با 3314 رای، علیرضا ابوترابی زارچی با 2862 رای، محمدرضا خوشنویس زارچ با 2785 رای و اکبر آسایش با 2637 رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر زارچ انتخاب شدند.

سیفی افزود: رضوان خوش اندام با 2532 رای و محمدعلی داراب نیز با 2405 رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی زارچ انتخاب شدند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان یزد همچنین با بیان اینکه هنوز آمار قطعی از 13 منتخب راه یافته به شورای شهر یزد در دست نیست، تصریح کرد: اسامی که برخی سایت‌ها اعلام کرده‌اند، صحیح نیست و اسامی دقیق از طریق فرمانداری اعلام می‌شود.

وی گفت: از آنجا که تعداد کاندیداها بسیار بود و کرسی‌های شورای شهر یزد نیز امسال از 9 به 13 رسیده است، شمارش آرا طولانی شده است.

سیفی از سعه صدر مردم و نامزدهای انتخابات شورای شهر یزد قدردانی کرد و افزود: در نخستین فرصت پس از شمارش آرا، اسامی نامزدهای راه یافته به شورای شهر مرکز استان یزد از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/2464/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول