اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه:

نتایج انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهرستان اشنویه اعلام شد

فرماندار اشنویه گفت: نتایج انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان اشنویه مشخص شد.

نتایج انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهرستان اشنویه اعلام شد

محمد علی حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اسامی افراد منتخب در چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر اشنویه مشخص شد.

وی با بیان این‌که جمعاً 10 نفر در شورای اسلامی اشنویه انتخاب شده‌اند، ادامه داد: اسامی این افراد شامل مطلب محمد امین‌زاده بلدی با هفت هزار و 266 رأی، علیرضا محمدنژاد با پنج هزار و 281 رأی، رشید اسفندیاری با چهار هزار و 483 رأی، کاوه ساعدی شکفیک با چهار هزار و 363 رأی، مسلم امینی با سه هزار و 331 رأی، کاظم اللهی با سه هزار و 16 رأی، جمال حاجی‌زاده با سه هزار رأی،‌ صدیق پیغامی خانلار با دو هزار و 783 رأی، اسعد شمسی با دو هزار و 677 رأی و فخرالدین میناپور با دو هزار و 623 رأی بوده که به ترتیب بیشترین آرا را به خود اختصاص داده‌اند.

فرماندار اشنویه به افراد منتخب در چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر نالوس اشاره کرد و گفت: جمعاً 10 نفر در شورای اسلامی نالوس انتخاب شده‌اند که این افراد از بیشترین به کمترین شامل مولود رحمت‌الله پورحسن‌آباد با 670 رأی، ابراهیم مرادی با 658 رأی، خضرمه جبین با 554 رأی، محمد جسوری با 538 رأی، سلیمان آذرنگ با 511 رأی، نادر چشم پنام با 482 رأی و کمال شرافت‌الدین با 478 رأی هستند.

وی در خاتمه از حضور گسترده مردم در انتخابات روز جمعه قدردانی کرد و افزود: مردم ایران بار دیگر با حضور آگاهانه خود تمام توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

انتهای پیام/61009/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول