اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط صدا و سیمای استان زنجان صورت گرفت

تولید 578 ساعت برنامه با موضوع انتخابات در استان زنجان

مدیرکل صدا و سیمای زنجان گفت: صدا و سیمای استان 578 ساعت برنامه با موضوع انتخابات تولید و پخش کرده است.

تولید 578 ساعت برنامه با موضوع انتخابات در استان زنجان

مرتضی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک حماسه سیاسی مردم که مدنظر مقام معظم رهبری بوده است، اظهار کرد: صدا و سیمای استان زنجان به منظور انعکاس شور و نشاط مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراها برنامه‌های مختلفی را تولید و پخش کرده است.

وی با اشاره به اینکه سیمای مرکز زنجان از آغاز سال‌جاری تا آخرین دقایق روز 24 خردادماه با تولید و پخش 188 ساعت برنامه در مورد انتخابات تلاش خود را به کار بست تا مردم را برای خلق حماسه سیاسی آماده کند، خاطرنشان کرد: در مجموع 3 هزار و 490 زیرنویس با موضوع انتخابات از طریق صدا و سیمای استان زنجان پخش شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه رادیو زنجان از فروردین‌ماه سال‌جاری تاکنون با مجموع 338 ساعت برنامه با موضوع انتخابات و برای خلق حماسه سیاسی تلاش کرده است، افزود: از جمله این برنامه‌ها شامل آخشاملار، آوا و نوا، خواب‌های طلایی، دلخوشلوق، سحر سلمی، صدای جوونی، کندیمیز و گل‌ بهار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز زنجان از آغاز اسفندماه سال گذشته تا آخرین دقایق روز 24 خردادماه 50 ساعت خبر تهیه کرده است، ادامه داد: تولید 60 گزارش فاخر تلویزیونی و 64 برنامه تلویزیونی از جمله اقدامات این معاونت به شمار می‌رود.

صفری با تاکید بر اینکه هزار و 261 خبر مکتوب رادیویی و تلویزیونی با موضوع انتخابات توسط معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای استان زنجان تولید شده است، یادآور شد: این اخبار به آفرینش حماسه سیاسی کمک کرده است.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان از ماه‌های گذشته با شیبی برنامه‌ریزی شده، قالب برنامه‌های خود را به موضوع انتخابات اختصاص داده است، تصریح کرد: برنامه‌سازان این رسانه نیز با سعی و کوشش تلاش کرده‌اند تا به انعکاس این حماسه سیاسی بپردازند.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان مجموع مدت زمان تولید برنامه‌های مرکز زنجان با موضوع انتخابات را در سه حوزه صدا، سیما و اخبار 578 ساعت اعلام کرد.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول