اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 425

پیام تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار گلستان به‌خاطر حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه و استاندار گلستان با صدور پیامی مشترک از حضور افتخارآفرین مردم سرافراز، متدین، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه این استان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.

پیام تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار گلستان به‌خاطر حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه و جواد قناعت استاندار گلستان در این پیام، از تجلی صادقانه مردم غیور استان در خلق مردم‌سالاری دینی که با حماسه باشکوه و تاریخی خود، همگام با امت سلحشور ایران اسلامی در این دوره از انتخابات شرکت داشتند، تقدیر کرده و آن را افزودن برگ زرینی دیگر بر مصحف انقلاب اسلامی دانستند.

در این بیانیه،‌ ضمن تبریک به منتخب مردم، صمیمانه‌ترین مراتب تقدیر و تشکر خود را از حسن مسئولیت مردم در خلق حماسه سیاسی مدنظر ولی امر مسلمین ابراز داشته و از ذات اقدس الهی، علو درجات معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل، شهیدان و ایثارگران والامقام، طول عمر با عزت رهبر انقلاب و آینده‌ای هر چه باشکوه‌تر برای ام‌القرای جهان اسلام و به ویژه مردم استان مسئلت کردند.

نماینده ولی‌فقیه و استاندار گلستان در پایان از تلاش همه دست‌اندرکاران امر انتخابات اعم از اجرا، نظارت، بازرسی، نظامی، انتظامی، امنیتی و همچنین رسانه ملی به ویژه صدا و سیمای مرکز گلستان تقدیر به عمل آوردند.

انتهای پیام/2307/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول