اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت گچساران:

حضور 72 درصدی ملت ایران در انتخابات تجلی آغاز حماسه اقتصادی است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: حضور 72 درصدی ملت ولایتمدار ایران در انتخابات تجلی آغاز حماسه اقتصادی است.

حضور 72 درصدی ملت ایران در انتخابات تجلی آغاز حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نشست بازنگری مدیریت سیستم‌ها امروز و با حضور مدیران و رؤسای ادارات شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این جلسه با تبریک حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد ماه اظهار کرد: حضور حماسی و پرشور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی، جلوی هر گونه شیطنت‌های کشورهای بیگانه را گرفت.

محمد باورساد افزود: در حماسه 24 خرداد همه ملت ایران با وحدت و همدلی زیر چتر ولایت فقیه حماسه‌ای عظیم را در تاریخ ثبت و دشمنان این کشور را مأیوس و ناامید کردند.

وی بیان کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ایجاد تدارکات لازم در راستای اجرای هر چه با شکوه‌تر این انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های همجوار که تأسیسات نفتی این شرکت در آنها مستقر است، تمام امکانات خود را بسیج کرد.

باورساد ابراز داشت: شرکت نفت و گاز گچساران با قراردادن امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در زمینه فناوری اطلاعات مشارکت مطلوبی با ستادهای انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های همجوار داشته است.

وی با اشاره به اختصاص تعداد قابل توجهی خودروهای سبک و سنگین در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در روز 24 خرداد تصریح کرد: این امکانات علاوه بر استان کهگیلویه و بویراحمد در اختیار سایر شهرستان‌هایی که تأسیسات نفتی این شرکت در محدوده جغرافیایی آنها قرار دارد نیز اختصاص داده شد.

تعالی کسب و کار از مهم‌ترین تصمیمات استراتژیک مدیران ارشد سازمان‌ها است

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران از همه کارکنان این شرکت که در زمینه هر چه بهتر برگزاری انتخابات با ستادهای برگزار کننده انتخابات این شهرستان همکاری داشته‌‌اند تقدیر کرد.

باورساد عنوان کرد: گچساران که زمانی معبر شهدا بوده، امروز به واسطه داشتن سرمایه عظیم نفت و مردم ولایت‌مدار توانسته در خلق حماسه بزرگ سیاسی، برگ زرینی دیگر به دفتر انقلاب اسلامی اضافه کند.

وی تأکید کرد: امروز حرکت در مسیر تعالی کسب و کار از مهم‌ترین تصمیمات استراتژیک مدیران ارشد سازمان‌ها بوده و بازنگری در روند فعالیت مدیران و سازمان‌ها در دستیابی به تداوم این فرایند ارزش‌افزا، کمک بزرگی کرده است.

باورساد لزوم تغییرات حاکم بر فضای کسب و کار و تلاش در راستای رضایت‌مندی مشتری را از مهم‌ترین مسائل پیش‌روی مدیران و رؤسای ادارات و سازمان‌ها عنوان کرد.

به گزارش فارس، هجدهمین جلسه بازنگری مدیریت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور مدیران و رؤسای ادارات این شرکت در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

جلسات بازنگری مدیریت شرکت نفت و گاز گچساران هر شش ماه یکبار با هدف تبیین سیستم‌های مدیریت و راهکارها و بررسی مصوبات جلسات گذشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82014/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول