اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل:

انتخابات 24 خرداد اوج دلدادگی به آرمان امام بود

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: انتخابات 24 خرداد و نمایش عظمت حضور ملت اعلام وفاداری با آرمان‌های بلند امام و دستاوردهای عظیم به دست آمده از مجاهدت خون شهدا است.

انتخابات 24 خرداد اوج دلدادگی به آرمان امام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری عصر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: در این انتخابات ملت ایران به دنیا نشان دادند که در تبعیت از خط ولایت فقیه و تشخیص مصلحت نظام اسلامی که در آن دشمنان ناکام بوده و دوستداران نظام امیدوارتر می‌شوند، هوشیارانه عمل کرده و با بصیرت کامل از اساس انقلاب اسلامی حمایت کردند.

وی تصریح کرد: در وهله اول باید از مردم شریف، نجیب و ارزشی کشور، استان اردبیل و شهر اردبیل قدردانی کنم که با انتخاب شایسته دکتر روحانی در حقیقت به اعتدال رأی داده و با آرای عظیم خود به دنیا ثابت کردند که این انقلاب به دست فرزندان برومند در مسیر متعالی و آرمانی خود در حرکت است.

سرداری خاطرنشان کرد: قطعاً رئیس جمهور منتخب آرمان‌های ارزشمند و شایسته نظام اسلامی را پاس داشته و با خدمتگزاری صادقانه به رأی مردم که رأی به تغییر و تحول مدیریتی در کشور بود پاسخی روشن می‌دهند.

این مسئول اضافه کرد: حسن روحانی از شخصیت‌های علمی، دینی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است که با دوراندیشی و حفظ اصول و تأکید بر حق و حقوق ملت نسبت به سایر کاندیداها بر امر خردورزی و اعتدال تأکید کرده و عمده‌ترین هدف خود را نیز در تبیین دیدگاه‌های حضور در انتخابات، حاکم کردن اصل اعتدال و برچیدن رویه افراط و تفریط در امور کشور اعلام کرد.

وی بیان کرد: ‌از آن جهت که در گذشته سیاست حذف و یک سویه کردن جامعه نتوانسته در عرصه کشورداری به نتیجه برسد و ضعف نیز کاملاً مشهود است و مردم نیز از سیاست حذف و انحصارگرایی به شدت منزجر هستند، آرزو می‌کنیم که اهداف ولایی دکتر روحانی که عصاره آن را در شعار تدبیر و امید و کلید گشایش مشکلات مشاهده می‌کنیم در جامعه عینیت پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل یادآور شد: این اقدام می‌تواند نشاط و شادابی که مدت‌های مدیدی است با اجرای سیاست‌های امنیتی بی‌مورد در روند امور زندگی از جامعه رخت بر بسته بود و مردم آرزوی بازگشت نشاط و شادابی را به انتظار نشسته بودند به جامعه و زندگی مردم رشید ایران بازگرداند.

سرداری اظهار امیدواری کرد: ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی که در اوایل انقلاب با زندگی مردم عجین شده بود دوباره جامعه ما را فرا بگیرد.

روحانی در همراهی با ولایت امتحان پس داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این عضو ارشد ستاد انتخاباتی روحانی در اردبیل گفت: شخصیت نفیس و ارزنده روحانی در تمام عرصه‌ها و برهه‌ها نشان داده که رئیس جمهور منتخب پرورده و همراه ولایت است و در ایام حیات امام راحل اطاعت‌پذیری او از فرامین امام فقیه مشهود بوده و بعد از امام نیز اطاعت‌پذیری خود را در عرصه‌های مختلف از مقام معظم رهبری نشان داده و قطعاً در مسئولیت ریاست جمهوری بیش از گذشته به نمایش می‌گذارد.

سرداری در ادامه افزود: روحانی شخصیتی با تدبیر است و قطعاً تدبیر ارزنده او در سکانداری قوه مجریه به عنوان شخص دوم کشور نمایان می‌شود و در دیدگاه قانون اساسی همه اصول قانون اساسی را در دوره ریاست جمهوری خود عینیت می‌بخشد.

وی تصریح کرد: روحانی با درایت و تدبیر کید دشمنان و استکبار جهانی را بیش از پیش خنثی کرده و از دشمن‌تراشی بی‌مورد در داخل و خارج و با رفتار پیشگیرانه افق تازه‌ای در زندگی مردم از امید و نشاط فراهم می‌کند.

سرداری خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود در فرصت به دست آمده همه امور کشور براساس تدبیر، امید و کلید گشایش مشکلات اداره شود و نقیصه‌های گذشته برطرف و نقاط قوت سال‌های گذشته از اول انقلاب تاکنون مورد توجه و تقویت قرار گیرد. 

منتخبان شورا باید سیاست عمران و توسعه شهری را اولویت خود بدانند

وی اضافه کرد: حسن انتخاب رئیس جمهور آینده را به خود او و مردم شریف به خصوص مردم باصفای استان اردبیل که دعوت این جانب و دوستان ما را در ستادهای انتخاباتی حسن روحانی پذیرفته و با رأی قاطع به روحانی همچون سایر استان‌ها به تکلیف دینی و اجتماعی و لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی عینیت بخشیدند، قدردانی می‌کنیم.

منتخب شورای چهارم در ادامه سخنان خود بیان کرد: در مرحله اول از مردم شریف و نجیب اردبیل که با حضور چشمگیر در پای صندوق‌های رأی به فرمایش مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی جلوه واقعی بخشیدند، قدردانی می‌کنیم و در مرحله دوم انتخاب منتخبان مردم در دور چهارم شورا را به مردم متدین و رشید تبریک می‌گوییم.

سرداری یادآور شد:‌ امیدواریم منتخبان شایسته مردم در دور چهارم شورا با هماهنگی، سیاست‌های کلی کشور در توسعه، عمران و آبادانی شهر اردبیل تصمیمات درست گرفته و نقایص گذشته را برطرف کنند.

انتهای پیام/62003/ذ40/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول