اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قاین عنوان کرد

انتخابات تنها نشانه وحدت و اتحاد میان مردم ایران

امام جمعه قاینات با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب نه جزء اصلاح‌طلب و نه اصول‌گرا بود، گفت: انتخابات نشانه وحدت و اتحاد میان مردم ایران بود.

انتخابات تنها نشانه وحدت و اتحاد میان مردم ایران

به گزار خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و سید مرتضی اصفهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با انتخابات اظهار داشت: انتخابات بسیار خوب برگزار شد و مردم باری دیگر وفاداری خود به نظام را ثابت کردند.

وی ادامه داد: حسن روحانی به عنوان شخصیتی دانشمند، بزرگوار و متخصص و عضو جامع روحانیت انتخاب شد که دهان بسیاری از فتنه‌گران و دشمنان ایران را برای همیشه بست.

امام جمعه شهرستان قاین تصریح کرد: باید مراقب بود عده‌ای از اصول‌گرایان یا اصلاح‌طلبان دور و بر این رئیس‌جمهور منتخب نفوذ نکرده تا سبب به وجود آوردن اختلاف شده که در این صورت رئیس‌جمهوری نخواهد توانست به وعده‌های خود به درستی جامه عمل بپوشاند.

اصفهانی ادامه داد: اگر دو گروه به وجود آمده و هر گروه فقط منافع خود را مدنظر قرار دهند و سبب تخریب شخصیت روحانی برآیند تنها دشمنان را خوشحال کرده‌اند و دست دشمن را برای دخالت در امور کشور ایران باز خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب نه جزء گروه اصلاح‌طلب و نه اصول‌گرا است، افزود: روحانی جزء هیچ یک از این حزب نبوده بلکه تنها هدف وی ایجاد اتحاد و وحدت در میان ملت ایران است.

امام جمعه شهرستان قاین در ارتباط با برگزاری انتخابات، گفت: این انتخابات دارای نکات برجسته‌ای از جمله تمدید کردن زمان انتخابات و صف‌های بسیار طولانی مردم بود.

اصفهانی اضافه کرد: حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اشخاص سالمند و جوان در انتخابات و همچنین اصرار و پافشاری مردم برای حضور پای صندوق‌های رأی از دیگر نکات برجسته انتخابات بود.

وی با اشاره به نقش رسانه‌های غربی و ماهواره‌ها، یادآور شد: منافقان برای طراحی فتنه‌ها و کمرنگ نشان دادن انتخابات در ایران از مکان‌های خلوت فیلمبرداری و آن را در رسانه‌ها منعکس می‌کردند.

امام جمعه شهرستان قاین تصریح کرد: نقشه‌های دشمن و منافقان به طور کامل افشا شده و مردم توانستند با حضور پررنگ خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمن بکوبند.

این مسئول در ارتباط با حضور پرشور مردم در انتخابات، اذعان داشت: حضور مردم در انتخابات در وهله نخست بخاطر فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در انتخابات بود که مردم به ندای مقام معظم رهبر انقلاب لبیک گفتند.

وی ادامه داد: دومین علت حضور مردم این بود که هیئت اجرایی برگزار کننده انتخابات از تمام شخصیت‌ها و جوامع کاندیدا انتخاب کرده بود و مردم توانستند با سلیقه خود کاندیدای موردنظر خود را انتخاب کنند.

امام جمعه شهرستان قاین اذعان داشت: این انتخابات نه شکست اصول‌گرایان و نه اصلاح‌طلبان بود بلکه روحانی به عنوان عضوی از جامعه روحانیت توانست وحدت و اتحاد را بین مردم همیشه در صحنه ایران به صورت گسترده‌تر بوجود بیاورد.

انتهای پیام/69017/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول