اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان:

چشم جهانیان در انتخابات 24 خرداد به ایران خیره شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: در انتخابات 24 خرداد چشم جهانیان به ایران خیره شد.

چشم جهانیان در انتخابات 24 خرداد به ایران خیره شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی صبح امروز در نشست مسئولان تبلیغات اسلامی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم بار دیگر حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق کردند.

وی با بیان اینکه در انتخابات 24 خرداد ایران چشم جهانیان خیره شد افزود: ملت ایران با حضور با بصیرت و تاثیرگذار خود در انتخابات 24 خرداد چشم جهانیان را خیره کرد و موجی از عشق و علاقه به وطن و دفاع از ارزش‌های اسلامی در این کشور را به‌وجود آورد.

اهرمی تصریح کرد: مردم مهمترین پشتوانه این نظام و انقلاب هستند و این موضوع در دراز مدت آشکار شده و شرکت گسترده در خلق حماسه‌های سیاسی مؤید این مطلب است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: انتخابات و رأی مردم نشانه بلوغ سیاسی ملت ایران و همچنین نشانه این است که به آرمان‌های امام(ره) وفادار مانده‌ایم و حافظ خوبی برای خون شهدا خواهیم بود و در قبال مسائل کشور بی‌تفاوت نیستیم.

وی حضور حماسی پای صندوق‌های رأی را حاکی از شم سیاسی بالای ایرانیان دانست.

اهرمی اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات نشان می‌دهد که ملت صاحب دولت، مجلس و همه مسئولان است که این پدیده بسیار مهم همچون سنگری مستحکم کشور و نظام را در مقابل توطئه‌ها حفظ می‌کند و دشمنان اسلام و ایران را به هراس می‌اندازد.

وی گفت: حضور حماسی پای صندوق‌های رأی حاکی از شم سیاسی بالای ایرانیان است و این به معنای این است که هر حماسه‌ای با حضور مردم دست‌یافتنی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: با این حضور، برگ زرینی دیگر در تاریخ پر افتخار این مرز و بوم رقم خورد و به مردم تمامی دنیا ثابت شد که مردم ایران خودشان هستند که برای سرنوشت و آینده خود تصمیم‌گیری می‌کنند و هیچ ابر قدرتی نمی‌تواند در این امر دخیل باشد.

انتهای پیام/2451/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول