اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان:

حضور قدرتمند مردم در 24 خرداد نظام را تقویت می‌کند

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک عنوان کردند: حضور یکپارچه و قدرتمند و متحد مردم در انتخابات 24 خرداد موجب تقویت بیشتر نظام اسلامی و انقلاب می‌شود.

حضور قدرتمند مردم در 24 خرداد نظام را تقویت می‌کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و کیهان هاشم‌نیا در پیام مشترک عنوان کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون همواره نماد پیوستگی و همبستگی مردم در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام اسلامی و میدانی برای زنده‌تر شدن شعارهای انقلاب بوده است.

این پیام می‌افزاید: ملت بزرگ قدرشناس، ولایت‌مدار و با بصیرت ایران اسلامی در آستانه چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دنبال خلق حماسه سیاسی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در این پیام مشترک عنوان کردند: مردم همواره نشان داده‌اند که حضور پرشور در انتخابات را به زرهی پولادین برای مقابله با توطئه‌گران تبدیل کرده و این بار نیز به فضل الهی ارتباط و اتصال مستحکم خود را با نظام اسلامی اثبات و دشمن را بار دیگر ناکام و ناامید می‌کنند.

در ادامه پیام مشترک قربانی و هاشم‌نیا ذکر شده است: از فرزندان معنوی میرزا کوچک جنگلی و حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس دعوت می‌کنیم تا با حضور یکپارچه، متحد، پرشور و قدرتمند در پای صندوق‌های اخذ رأی، بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و شهدا پیمان بسته و موجب تقویت بیش از پیش نظام و انقلاب شوند.

انتهای پیام/2300/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول