اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

حضور در انتخابات پاسداشت خون شهداست

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین حضور حداکثری در انتخابات را پاسداشت خون شهدا دانست.

حضور در انتخابات پاسداشت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش امروز در همایش نهضت روشنگری و در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی که از سوی سازمان بسیج مهندسین استان قزوین برگزار شد، با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات، این حضور را به معنای ایستادگی ملت ایران در برابر تفکرات نادرست دشمن دانست.

آبنوش سابقه تاریخی و فرهنگی این استان را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: قزوین، شهری است که حدود سه هزار شهید به انقلاب هدیه کرده و حضور در انتخابات به نوعی پاسداشت خون شهدای عزیز ماست.

وی با بیان اینکه با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور از تحولات زیادی بهره‌مند شده است، اظهار داشت: اینک کشور سرافراز ایران اسلامی به جایگاه قابل توجهی در جهان و منطقه قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: امروز ایران نقشی تعیین‌کننده در مناسبات جهانی و منطقه‌ای دارد و دشمنان نیز به اثرگذاری کشور در معادلات جهانی پی برده‌اند.

وی به تلاش‌های استکبار برای ضربه زدن به نظام اشاره و تصریح کرد: رسانه‌های مغرض در کنار سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، در مدت پیش از انتخابات تمام تلاش خود را متوجه مخدوش کردن نظام انتخاباتی کرده‌اند و به هر وسیله‌ای برای جلوگیری از حضور حداکثری مردم در این عرصه سرنوشت‌ساز تلاش می‌کنند.

آبنوش گفت: با نگاهی دقیق به رسانه‌های معاند و مخالف نظام و اهداف عالیه انقلاب اسلامی، می‌توان دریافت که افرادی فاسق و مغرض پشت صحنه تمام این رسانه‌ها قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع این گونه رسانه‌ها با کمک استکبار و دشمنان داخلی از هیچ تلاش و اقدامی برای ضربه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی فروگذار نمی‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین کسانی را که تفکر ارتباط با آمریکا را مطرح می‌کنند، فریب خورده‌ خواند، عنوان کرد: نگاهی کوتاه به حوادث گذشته نظام و حوادث کنونی در ترکیه نشان می‌دهد که آمریکا و غرب به دوست خود هم رحم نمی‌کند و تنها به دنبال دست‌یابی به اهداف خود هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تفکر و عزت بسیجی بر همه تفکرها و عزت‌ها ارجحیت دارد، از تقسیم سازمان بسیج مهندسین به سه جامعه مهندسین صنعت، کشاورزی و عمران خبر داد.

آبنوش ابراز امیدواری کرد بسیج مهندسین با ظرفیتی که دارد در راستای خدمت به نظام و تحقق فرامین مقام معظم رهبری گام بردارد.

انتهای پیام/77008/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول