اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه گرمسار:

پاسداران مقابل هر تهدیدی حضوری به‏موقع خواهند داشت

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان گرمسار به مناسبت روز پاسدار گفت: پاسداران مقابل هر تهدیدی حضوری به‏موقع خواهند داشت.

پاسداران مقابل هر تهدیدی حضوری به‏موقع خواهند داشت

حجت‏الاسلام مهدی ولیخانی به مناسبت روز پاسدار در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در سخنانی با تبریک روز پاسدار به همه پاسداران، با اشاره به میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: پاسداران برای پاسداری از اسلام و قرآن، خود را منتسب به امام حسین (ع) می‏دانند و سعی دارند از آن حضرت الگوپذیری کنند.

وی تصریح کرد: جایگاه پاسداری بسیار والاست و از آنجا که دین اسلام و قرآن و انقلاب اسلامی مهم است، پاسداری نیز مهم به شمار می‏آید.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان گرمسار افزود: تا امروز سپاه پاسداران افتخارات بسیاری را برای خود کسب کرده‏اند و این همه عظمت و بزرگی در سایه تدین، اخلاص، ولایت‏مداری و حضور به‏موقع مقابل هر تهدیدی بوده است.

ولیخانی به بصیرت پاسداران اشاره کرد و افزود: بصیرت پاسداری سبب شناخت حق از باطل می‏شود و از نشانه‏های بصیرت پاسداران، انتخاب راه صحیح در اطاعت و پیروی از امام راحل و تبعیت از مقام معظم رهبری است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان گرمسار تأکید کرد: امروز خصوصیات خوب در پاسداران مشهود است و آنها در عرصه‏های مختلف ثابت کرده‏اند که برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی آماده جان‏نثاری هستند.

ولیخانی افزود: پاسداران باید قدر موقعیت خود را بدانند و از خانواده خود غافل نبوده و بر جامعه تأثیرگذار باشند.

انتهای پیام/2249/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول