اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

ملت ایران ۲۴ خرداد با حضور دشمن‌شکن خود حماسه می‌سازند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: ملت ایران ۲۴ خرداد با حضور دشمن‌شکن خود حماسه می‌سازند.

ملت ایران ۲۴ خرداد با حضور دشمن‌شکن خود حماسه می‌سازند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرام بیرانوند امشب در جمع حامیان سعید جلیلی در خرم‌آباد گفت:‌ ملت ایران باید حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را در روز جمع خلق کنند.

وی افزود: اقشار مختلف جامعه باید در این روز پای صندوق‌‌های اخذ رأی بیایند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

بیرانوند تصریح کرد:‌ 24 خرداد ملت ایران دو وظیفه مهم دارند که یکی از آنها حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی و دیگری انتخاب فرد اصلح است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مردم باید دقت داشته باشند که فرد اصلح را براساس معیارهای مقام معظم رهبری انتخاب کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه بعضی از رجال سیاسی فعلی‌‌ ما به دنبال مشروعیت بخشیدن خود و سازش هستند که به نظر ما این کار خلاف است.

بیرانوند تصریح کرد: برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری در تریبون ملی کشور اعلام می‌کنند که ما به دنبال سازش هستیم و از این حرکت زشت خجالت نمی‌کشند.

وی افزود: ملت ایران هنرمند هستند و مسائل داخل کشور را به خوبی درک می‌کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:‌ پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس تبلور همین درک مردم بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که به دنبال این حرکات هستند در جلوی چشم ایرانیان و خارجیان خجالت نمی‌کشند و اعلام می‌کنند که باید در زمینه تحریم‌ها سازش کنیم و تحریم‌ها تنها با سازش حل می‌شوند.

وی گفت:‌ من همین‌جا اعلام می‌کنم که ما در آن هشت ساله دولت اصلاحات چقدر مشکل و گرفتاری داشتیم و چرا دشمن به شما هیچ امتیازی نداد، امروز می‌خواهید مسئله تحریم‌ها را اینگونه حل کنید.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی افزود: آنهایی که می‌گویند با سازش مشکل اقتصادی و اشتغال جوانان حل می‌شود، اشتباه می‌کنند.

بیرانوند گفت:‌ 24 خرداد عرصه‌ای است که همه باید پای اهداف امام و نظام بایستیم.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول