اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه صورت گرفت

دعوت نهادهای مختلف گیلان از مردم برای حضوری گسترده در 24 خرداد

سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های مختلف گیلان با صدور بیانیه‌ای مردم این استان را برای خلق حماسه و حضوری گسترده در انتخابات 24 خرداد دعوت کردند.

دعوت نهادهای مختلف گیلان از مردم برای حضوری گسترده در 24 خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بیانیه دیوان محاسبات گیلان آمده است: مردم شهیدپرور گیلان در 34 سال اخیر نشان داده‌اند که همواره فراتر از جناح‌ها و جریان‌های سیاسی به افق‌های بلند و چشم‌اندازهای اقتدارآمیز برای نظام و انقلاب اندیشیده و تمام همت و ظرفیت خود را برای مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات به‌کار گرفتند.

این بیانیه می‌افزاید: بدون تردید حضور آگاهانه و سرشار از شور، شعور و نشاط انقلابی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نمادی از حقانیت نظام و پای‌بندی و وفاداری مردم با آرمان‌های انقلاب به شمار رفته و با نشان دادن استحکام مضاعف بنیان‌های مردم‌سالاری دینی در کشور روزنه‌های امید و آرزوی دشمنان در فتنه‌افروزی‌های جدید را کور می‌کند.

دیوان محاسبات گیلان در بخشی دیگر از بیانیه خود مردم این استان را دعوت کرد تا با حضور در صحنه انتخابات ضمن به نمایش درآوردن وحدت، عزت، اقتدار و عظمت استان، این صحنه را به خاری در چشم دشمنان و بدخواهان ایران تبدیل کنند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: 24 خرداد برای رای اولی‌هایی که دلبسته به آرمان‌های بلند امام راحل و گوش به فرمان نایب برحقش هستند، پایان انتظاری برای خلق حماسه‌ای ماندگار است.

این بیانیه می‌افزاید: با بصیرتی به یادگار مانده از شهدای دانش‌‌آموز بار دیگر به صحنه می‌آییم و برای نخستین بار در تعیین سرنوشت کشوری بزرگ و پرافتخار خود شرکت می‌کنیم.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان ضمن دعوت از عموم مردم این استان برای حضوری گسترده در انتخابات 24 خرداد، اضافه کرد: با اعتقاد راسخ و انتخابی اصلح رأی خود را در صندوق‌ها می‌ریزیم.

صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی گیلان، شهرداری‌ رشت و فرمانداری‌ها و... هر کدام با صدور بیانیه‌ای جداگانه مردم این استان را به حضوری پرشور و گسترده در انتخابات 24 خرداد دعوت کردند.

انتهای پیام/2300/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول