اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رفسنجان:

حضور گسترده مردم مؤثرترین حماسه را می‌آفریند

فرماندار رفسنجان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد ماه بیادماندنی‌ترین و مؤثرترین حماسه را می‌آفریند.

حضور گسترده مردم مؤثرترین حماسه را می‌آفریند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی‌اکبر پورمحمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور گسترده مردم حماسه‌ای مؤثر و بیادماندنی را خلق می‌کند که آغاز دوره ترقی‌، تمدن و کمال است.

وی گفت: شجاعت‌، غیرت‌، صلابت، پایداری و افتخار شخصیت‌های بزرگی مانند آیت‌الله طباطبایی‌، میرزا کوچک‌خان، امام راحل و ... حماسه را خلق کردند و بر ما واجب است که راه آنها را برای اهداف و آرمان‌های‌ انقلابمان پیش ببریم.

وی تصریح کرد‌: حماسه سیاسی ‌سال جاری با ایام و لحظات ملی و مذهبی و میلادهای ائمه اطهار (ع) مقارن شده و امیدواریم با برپایی این جشن‌های اعیاد شعبانیه روز 24 خرداد شاهد جشن حماسه سیاسی نیز باشیم.

پورمحمدی اجرای دقیق قانون و رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها برای خلق حماسه سیاسی را الزامی دانست و افزود‌: نبود قانون موجب ایجاد هرج و مرج می‌شود، پس کاندیداها با بعضی رفتارها موجب خدشه‌دار شدن حماسه سیاسی نشوند و حضور گسترده مردم نیز حماسه را کامل‌تر می‌کند.

فرماندار رفسنجان اظهار داشت: مردم به مناظره‌های صدا و سیما گوش فرا دهند و سایت‌های معتبر خبری را برای یافتن اطلاعات مرور کنند تا ترفند دشمن را که با شایعه‌پراکنی سعی دارد اذهان مردم را در مورد انتخابات مخدوش کند، ناکار کنند.

پورمحمدی اذعان داشت‌: کمیته‌های سیاسی‌، امنیتی‌، فناوری، پشتیبانی، اطلاع‌رسانی، حقوقی، آموزش و استعلامات فیزیکی در برگزاری انتخابات رفسنجان از چهار ماه قبل آمادگی کامل دارند تا آرای مردم به درستی امانتداری شود.

وی با اشاره به اینکه در پای هر صندوق رأی‌گیری 15 تا 16 نفر از پست‌های مختلف بازرسین وزارت کشور و شورای تامین، نیروی انتظامی، هیئت‌های اجرایی و نظارت، کاربران و منشیان قرار دارند محال است تقلبی صورت گیرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان گفت‌: شهرهای بالای 100 هزار نفر به اعضای 11 نفره شوراها نیاز دارند که رفسنجان نیز جزو این شهرها است.

وی با اشاره به اینکه 112 نفر برای شورای شهر رفسنجان ثبت‌نام کردند و تاکنون 97 نفر باقیمانده و بقیه انصراف داده‌اند، بیان داشت: اگر فردی از کاندیداهای باقیمانده قصد انصراف را دارد، باید تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه 23 خرداد انصراف خود را اعلام کند.

پورمحمدی خاطر ‌نشان کرد‌: پایان تبلیغات کاندیداها نیز تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه 23 خرداد است و پس از آن باید ستادهای تبلیغاتی و بنرهای بزرگ نصب شده را جمع‌آوری کنند تا مردم با فراغ خاطر به انتخاب کاندیدای اصلح بپردازند.

وی عنوان کرد: در روز انتخابات فقط شناسنامه نیاز است، لذا عکس‌دار بودن آن مهم نیست و شماره ملی درج شده در شناسنامه برای ثبت اطلاعات نیاز است.

انتهای پیام/80016/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول