اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد

اعطای 100 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان ماهنشانی

مدیر کمیته امداد ماهنشان از اعطای نزدیک به 100 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان این شهرستان خبر داد.

اعطای 100 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان ماهنشانی

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های کمیته امداد در راستای حمایت از مددجویان این نهاد فراهم‌سازی شرایط لازم برای ازدواج مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه فراهم ساختن شرایط ازدواج مددجویی از طریق اهدای کمک‌ هزینه‌ در این زمینه صورت می‌گیرد، تصریح کرد: کمک هزینه‌های ازدواج مددجویی به دو صورت در قالب کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج اعطا می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با بیان اینکه سال گذشته نیز 60 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه و 34 فقره هدیه ازدواج به نوعروسان و تازه دامادهای ماهنشاتی اعطا شد، تصریح کرد: در این راستا مبلغ 668 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مددجویان در شرف ازدواج ماهنشانی اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها به منظور ارتقای سطح آگاهی مددجویان در بحث ازدواج برگزار شد.

غفاری به سایر اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد در راستای حمایت از مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: اجرای طرح خودکفایی و اشتغال مددجویان از محل منابع کمیته امداد و پرداخت وام‌های کار‌انگیزی به مددجویان، ارائه خدمات بیمه تامین اجتماعی، خدمات فرهنگی و آموزش، خدمات عمرانی و وام‌های بهسازی و اجرای حمایت ایتام (طرح اکرام) در راستای ارائه خدمات بهتر به ایتام از جمله اقداماتی است که کمیته امداد به منظور حمایت از مددجویان این نهاد انجام می‌دهد.

انتهای پیام/73005/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول