اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

اردوهای هویت‌آفرین جوانان در زنجان آغاز شد

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زتجان به آغاز اردوهای هویت آفرین در استان اشاره کرد و گفت: در نخستین اردوی فرهنگی و مذهبی 110 جوان دختر و پسر به مشهد مقدس اعزام شدند.

اردوهای هویت‌آفرین جوانان در زنجان آغاز شد

حمید حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان برگزاری اردوهای گردشگری هویت‌آفرین را فرصتی برای رشد و شکوفایی افکار و باورهای ذهنی جوانان کشور دانست و اظهار داشت: این اردوها در راستای نیل به اهداف والای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی به آغاز برگزاری اردوهای هویت‌آفرین اشاره کرد و افزود: اردوهای گردشگری هویتی طی ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان آغاز شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هدف از برگزاری اردوهای اعزام گروهی از جوانان به منظور بازدید از دستاوردهای هویت‌آفرین کشور همچون فناوری هسته ای، نانو تکنولوژی، سلول‌های بنیادی، فناوری هوا فضا، صنایع عظیم نفتی، تولیدی و غیره عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با برگزاری اردوهای هویت‌آفرین جوانان حاضر در این اردوهای با نمادهای پیشرفت و دستاوردهای علمی کشور آشنا شده و فرصت‌هایی برای تجربه اندوزی و شکوفایی شخصیت جوانان و بهینه‌سازی گذران اوقات فراغت آنان را مهیا می‌شود.

حسنی با بیان اینکه اردوهای هویت‌آفرین تاثیر شگرفی در ایجاد غرور ملی در جوانان دارد، خاطرنشان کرد: این بازدیدها منجر به نقویت حس مسئولیت‌پذیری، روحیه تعاون، مشارکت و جامعه‌پذیری در جوانان می‌شود.

وی ایجاد حس امید به آینده را در بین جوانان نسبت به آینده‌ای روشن و شکوفا در کشور ر از دیگر مزایای برگزاری اردوهای هویت آفرین اعلام کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه اردوهای هویت‌آفرین شامل گروه سنی جوان 14 تا 29 سال است، افزود: این اردوها در استان زنجان آغاز شده است که در نخستین اردوی فرهنگی و مذهبی 110 جوان دختر و پسر به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی شرکت‌های ایران ترانسفو، پارس سوئیچ، نخ تایر، توسعه معادن و شهر سلطانیه و غارکتله خور را از جمله مناطق گردشگری و هویت آفرین استان زنجان عنوان کرد.

انتهای پیام/73004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول