اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

مردم زنجان کاندیداهای اصلح را انتخاب کنند

امام جمعه موقت زنجان گفت: شور و شوق انتخاباتی خوبی در استان زنجان حاکم است و امیدوارم مردم این استان کاندیداهای اصلح را انتخاب کنند.

مردم زنجان کاندیداهای اصلح را انتخاب کنند

حجت‌الاسلام سید سجاد موسویون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خوشبختانه پس از آغاز زمان تبلیغات انتخاباتی شور و شوق خاصی بر استان حاکم شده است.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات کاندیداها و همچنین تحقیق مردم به منظور انتخاب فرد اصلح نشان از شور و شوق انتخاباتی حاکم در استان است، افزود: یکی از موضوعاتی که موجب توجه بیشتر مردم به موضوع انتخابات شده است، برگزاری مناظره‌های انتخاباتی است.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه برگزاری مناظره‌های تلویزیونی موجب تبیین بیش از پیش مردم در بحث انتخابات شده است، تصریح کرد: به نظر می‌رسد، با برگزاری مناظره‌ها و همچنین اعلام برنامه‌ از سوی کاندیداها مردم تا حدودی کاندید مورد نظر خود را انتخاب کردند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه انتخاب فرد اصلح افزود: شرایط داوطلب اصلح برای مردم تعیین شده است و ملت ایران می‌توانند با توجه به این شرایط اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام موسویون در ادامه به انتخابات شوراها نیز اشاره داشت و گفت: خوشبختانه در شهر زنجان در زمینه فعالیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز فعالیت‌های مطلوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات داوطلبان شوراهای شهر و روستا در زنجان مطلوب است، افزود: خوشبختانه در زنجان شور و شوق انتخاباتی سالم حاکم است و این یکی از ویژگی‌هایی است که همواره با مردم زنجان بوده است.

انتهای پیام/73005/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول